• March 29, 2024

خرید سرور مجازی با کیفیت و ارزان

خرید سرور مجازی ارزان

خرید سرور مجازی ارزان VPS یا سرور مجازی، یک اصطلاح در زمینه هاستینگ بوده، که در واقع همان ماشین مجازی با مجازی‌سازی می‌باشد. VPS امکان دسترسی root و نصب نرم‌افزارهای سیستمی را فراهم میکند. با استفاده از فن آوری مانندXen، vmware ESXI یا Virtuozzo و با بهره گیری از سخت افزارهای قدرتمند و پیشرفته، یک سرور فیزیکی به چندین VPS با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می شود. گاهی از سرور مجازی به عنوانVDS(Virtual Dedicated Server) نیز نام می برند.

خرید سرور مجازی با کیفیت

ثبت دامنه ارزان

آیا میدانستید تلاش نت دامنه ir رایگان میدهد؟ گروه تحقیق و توسعه تلاش نت در جهت حمایت از دامنه ملی و توسعه گستره ی دامنه ir، بر روی اکثر پلن های هاستینگ خود در صورت خرید سالانه، دامنه ir هدیه میدهد. لذا در ثبت دامنه ارزان صورت تمایل میتوانید از صفحه ی زیر به مشاهده پلن های هاستینگ بپردازید.

خرید هاست ارزان و با کیفیت

به گزارش سایت تلاش نت همانطور که میدانید باید برای میزبانی سایت نیاز به یک خرید هاست ارزان و با کیفیت هستش که در زبان انگلیسی به معنی میزبان است. هاست یک فضایی تحت شبکه است که توسط کنترل پنل های رایج مانند Plesk, Direct Admin, CPANEL سایت شما کنترل می شود. محتوای این فضا میتواند روی سرورهای ویندوز  و لینوکس  قرار گیرد و در آن محتوایی که آپلود کرده اید را به کاربران نمایش دهد و در شبکه اینترنت پخش می شود.