• March 28, 2024

دانلود بازی مکعب های میوه ای Juice Cubes v1.76.01 اندروید | دانلود برنامه کامپیوتری ون دانلود

دانلود بازی مکعب های میوه ای Juice Cubes v1.76.01 اندروید | دانلود برنامه کامپیوتری ون دانلود
دانلود برنامه کامپیوتر ون دانلود

برای دانلود به روزترین برنامه های کامپیوتری ما به صفحه اصلی مراجعه فرمایید

عناوینی که در سبک پازل برای پلتفرم های مختلف از جمله سیستم عامل محبوب اندروید تولید می شوند، همیشه طرفداران خاص خود را داشته، دارند و خواهند داشت. پازل شاید محبوب ترین سبک بازی های اندروید به حساب نیاید اما به جرات یکی از محبوب ترین آن هاست. البته تمامی عناوینی که در سبک پازل برای سیستم عامل اندروید تولید می شوند به موفقیت چشمگیری دست پیدا نمی کنند اما در این بین عناوینی مانند Juice Cubes هم پیدا می شوند که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند. این عنوان جذاب و سرگرم کننده توسط شرکت بازی سازی Playlab روانه گوگل پلی شده و تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همچنین Juice Cubes در مدت زمان انتشار خود در گوگل پلی موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ شده که در ثبت آن بیش از ۳۰۰ هزار نفر نقش داشته اند.

Juice Cubes یک بازی بسیار خوشمزه و سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های فکری و پازل می باشد! بازی مکعب های میوه ای یک بازی رایگان می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. در این بازی شما باید میوه هایی با طعم یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا آنها منفجر شوند و امتیاز شما افزایش یابد. با گذشت مراحل این کار بسیار دشوار و پیچیده خواهد شد و باید سرعت عمل خود را بسیار بالا ببرید!

المان های متعددی هم در بازی گنجانده شده است تا جذابیت آن را بیش از پیش نماید. همچنین رنگ و لعاب و گرافیک بازی کاملا زیبا طراحی شده است تا شما را ساعت ها میخ کوب گجت اندرویدی خود کند.

اگر از طرفداران عناوین سبک پازل می باشید هرگز این عنوان هیجان انگیز را از دست ندهید!

Juice Cubes

دانلود برنامه های کامپیتوری ون دانلود

دیدگاهتان را بنویسید