• March 28, 2024

سمعک زیمنس در تهران

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

مجموعه آویتا با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه شنوایی سنجی و عرضه انواع در کشور نمایندگی سمعک زیمنس در تهران و سراسر ایران می باشد.

برای سفارش انواع سمعک زیمنس می توانید بصورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

نمایندگی فروش سمعک زیمنس در تهران

مجموعه آویتا نمایندگی فروش سمعک زیمنس در تهران و ایران به اطلاع تمامی عزیزان می رساند که در بیش از ۱۰ نقطه کشور نمایندگی فروش فعال داشته و شما عزیزان در هر نقطه ای از کشور می توانید برای خرید انواع سمعک زیمنس بصورت مستقیم از نمایندگی رسمی شرکت زیمنس خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی رسمی سمعک زیمنس در تهران ، مشهد ، اصفهان ، گرگان ، دامغان

برای اطلاع از نزدیک ترین نمایندگی فروش سمعک زیمنس می توانید بصورت مستقیم با ما تماس بگیرید.

انواع سمعک های زیمنس موجود می باشد و در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان تحویل داده می شود.

برای تجویز و تنظیم سمعک زیمنس بیمار میبایست در یکی از کلینیک های ما حاضر شده و یا نوار گوش بیمار موجود باشد که نسبت به نوار سمعک مورد نظر برای مقدار کم شنوایی تنظیم شود.

خدمات نمایندگی سمعک زیمنس در ایران

انواع سمعک های زیمنس

سمعک های زیمنس : انواع محصولات شرکت زیمنس به صورت زیر است

سمعک پشت گوش زیمنس

سمعک داخل گوش زیمنس

رسیور داخل گوش زیمنس

سمعک مخصوص کودکان

محافظ شنوای زیمنس

فروش باتری سمعک

یکی از قسمت های مصرفی سمعک، باتری های سمعک هستند که هر ۴-۵ ماه یکبار باید تعویض شوند. متاسفانه باتری های اصل سمعک زیمنس در بازار بسیار اندک شدند ولی شما عزیزان می توانید در هر جای ایران این باتری ها را از ما خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن این کالا را بدست شما برسانیم.

فروش سمعک های پشت گوشی زیمنس

سمعک پشت گوشس زیمنس : اگر بخواهیم به طور کلی راجب سمعک پشت گوش زیمنس بدانیم میتوان گفت که اولیین نسل سمعک در جهان میباشد، البته تکنولوژی که این سمعک ها دارند بسته به سلیقه بیمار و همچنین میزان کم شنوای میتوان از سمعک استفاده کرد.

سمعک پشت گوش زیمنس برای هر مقدار از کم شنوای ملایم یا زیاد استفاده کرد.

سمعک پشت گوش  زیمنس که در اندازه های مختلف تولید شده و دارای مدل های مینیاتوری یا بزرگ می باشد. ولی بعضی ازین سمعک ها که دارای میکرفون هستنند به منظور درک بهتر کلمات در محیط های شلوغ می باشد.

انواع سمعک های پشت گوش زیمنس

  • – سمعک کواریس سمعکی قوی و ضد اب

– سمعک موشن:مناسب برای همه سنین وتمامی کم شنوایان

– سمعک اوریون

– سمعک اینتویس

– سمعک سوریون

فروش سمعک های داخل گوشی زیمنس

سمعک داخل گوش زیمنس یا به طور کلی نا مرئی زیمنس یکی از پرطرافدار ترین مدل شرکت زیمنس می باشد.این نوع سمعک ها نسبت به داخل گوش هر شخص تولید میشود و برای سفارش محصول میبایست سفارش خود را برای شرکت ارسال کنید تا سمعک مخصوصو گوش خودتان را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

انواع سمعک داخل گوشی زیمنس

– سمعک میکرو زیمنس که بطور کامل داخل گوش بیمار را پر میکند

– سمعک فول شل زیمنس که حفره گوش را کامل پر میکند.

– رسیور داخل گوش زیمنس

این سمعک ها دونوع هستند

نوع اول رسیور داخل گوش

نوع دوم سمعکی بسیار کوچک در پشت گوشی قرار میگیرد و این مدل ها از محصولاتی است که به راحتی تنظیم شده و تقویت صدای بی نظیری دارد.

سمعک کودکان زیمنس

همنطور که میدانید روحیه کودکان بسیار شکننده و لطیف است وبسیاری از کودکان حاضر به استفاده از سمعک نیستنند حتی دیده شده که کودکانی با اجبار والدین از این سمعک ها استفاده می کنند در محیط هایی که والدین حضور ندارند کودکان سمعک را درمی اورنند تا مورد تمسخر دوستان قرارنگرنند.

به همین دلیل شرکت زیمنس انواع سمعک های زیبا با طرح های و رنگ بندی تولید کرده تا کودکان نیز به راحتی از سمعک ها استفاده کنند.

سمعک هوشمند زیمنس

سمک هوشمند زیمنس در واقع به سمعکی گفته میشود که محیط را یه صورت اتوماتیک شناسای کرده و صدا ها را بر اساس ان محیط تشخیص دهد و خود را بر اساس ویژگی های صوتی محیط تغییر می دهد.

قیمت سمعک هوشمند زیمنس

قیمت سمعک های هوشمند بر اساس برند و کیفیت ساخت وتکنولوژی که در ان به کار رفته باشد تعیین می شود ، هر چه سطح تکنولوژی این نوع سمعک ها بیشتر باشد قیمت نیز به تناسب بالا می رود ، قیمت های این محصول از ۱ میلیون تومان شروع میشود و بر اساس قدرت شنوایی بیمار و میزان تکنولوژی سمعک تغییر می کند.

لوازم جانبی سمعک های زیمنس

محافظ شنوایی زیمنس

محافظ شنوایی زیمنس یک دیگر از محصولات پر طرافدار شرکت زیمنس است. محافظ شنوایی زیمنس به این شکل کار میکند که در محیطی که شما در ان قرار دارید صدای بلندی دارد را کم کرده و صدا های کم را بشنوید شکارچیان از این محصول جهت شکار استفاده میکنند تا بتوانند به راحتی شکار کنند.

تمامی محصولات مورد نظر در تمامی نمایندگی ها موجود می باشد و شما برای دریافت سمعک مورد نظر نیاز نیست که صبر کنید تا سمعک و یا لوازم جانبی مورد نیاز شما از کشور آلمان ارسال شود.

تمامی سمعک ها کاملا اورجینال شرکت زیمنس آلمان با گارنتی سلامت و اصل بودن عرضه می شود.

منبع : https://hearing-aid.ir/نمایندگی-سمعک-زیمنس-در-تهران/