• March 19, 2024

نرم افزار مدیریت فایلهای موبایل برای اندروید

دانلود نرم افزار مدیریت فایلهای موبایل برای اندروید

نرم افزار مدیریت فایلهای موبایل برای اندروید

نرم افزار مدیریت فایلهای موبایل (برای اندروید) - DiskUsage 3.8.0 Android

فضای دستگاه اندرویدی ما همواره از اطلاعات ضروری و غیر ضروری متعددی تشکیل شده که در دسته بندی، فرمت، اندازه، پوشه و تاریخ متفاوت در دستگاه قرار گرفته اند. در صورتی که فضای کمی از حافظه دستگاه شما باقی مانده است، با استفاده از نرم افزار DiskUsage  می توانید با  اطلاع از نحوه پر شدن حافظه دستگاه خود به شناسایی فایل های اضافی گوشی اندرویدی بپردازید.

بقیه درادامه مطلب

می توانید با پیدا کردن فایل های حجیم غیر ضروری فضای بزرگی از دستگاه خوده را آزاد نموده و افزایش سرعت گوشی اندرویدی را به طرز قابل توجهی احساس کنید. DiskUsage یک نرم افزار کاربردی برای آنالیز و بررسی محتویات حافظه تلفن های اندرویدی می باشد که اطلاعات جامعی از فایل های ذخیره شده درون دستگاه را به شما می دهد.

با استفاده از نرم افزار مدیریت فایل گوشی اندروید می توانید آنالیز کاملی از محتویات مموری دستگاه خود کسب کنید بطوری که با راه اندازی نرم افزار، اطلاعات جامع و نمودار و چارت های مختلفی از مقدار حافظه گوشی اندرویدی خود بدست می آورید و می توانید فضای اشغال شده هر پوشه، فرمت فایل و دسته بندی آنها را مشاهده نمایید.

این نرم افزار با طراحی بلوک هایی برای هر دسته بندی، میزان اشغال فضا توسط هر پوشه را به شما نمایش می دهد و از ابزارهای متفاوتی برای ارزیابی فایل ها از جمله یافتن فایل های حجیم، جستجو در میان اسناد و دسترسی از طریق نرم افزار های مدیریت فایل بهره می برد.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار DiskUsage:
– مدیریت و آنالیز مقدار فضای اشغال شده با نمودارهای گرافیکی
– هماهنگی کامل با دیگر اپلیکیشن ها
– اجرای بسیار سبک و روان
– اشتراک گذاری مسقتیم فایلها در شبکه های اجتماعی
– جستجوی فایلها بر اساس حجم، نام و تاریخ ایجاد
– رابط کاربری بسیار ساده

مهم ترین تغییرات نسخه ۳٫۸٫۰ :
– بهبود عملکرد کلی نرم افزار
– رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

نرم افزار مدیریت فایلهای موبایل  برای اندروید – DiskUsage 3.8.0 Android را دانلود کنید:

  دانلود نرم افزار (حجم ۰٫۲ مگابایت)

 

دیدگاهتان را بنویسید