• April 25, 2024

نکات بارز آبنمای چوبی و آبنمای سنگی کلاسیک چه چیز میتواند باشد؟

نکات بارز آبنمای چوبی و آبنمای سنگی کلاسیک چه چیز میتواند باشد؟

آیا می­خواهید یک المان منحصربه‌فرد به محوطه سازی خود اضافه کنید؟ برای این کار بهتر است که تصمیم بگیرید که یک آبنمای چوبی داشته باشید. برای زیبا­سازی فضای داخلی یا خارجی خانه­ی شما، آبنمایی که از یک چوب ماهون تیره یا کاج روشن ساخته‌شده است، هر محیطی را زیبا می­کند. نوعی از آبنمای چوبی وجود دارد که در آن از یک پمپ آب قدیمی که شبیه یک بشکه چوبی است، طراحی‌شده و یک سبک روستایی را به خانه شما می­دهد. ویژگی مدرن آن شامل چراغ­های LED است که در شب به‌طور خودکار روشن و خاموش می­شوند.

آبنمای چوبی با طرح روستایی
آبنمای چوبی با طرح روستایی

 

 

نوعی دیگر از انواع آبنمای چوبی، آبنما چوبی با آبشاری زیبا است که منظره­ای دوست­داشتنی را ایجاد می­کند. صداهایی که ایجاد می­شود مانند آبشارهای نیاگارا درست در بیرون پنجره شما است. توجه کنید که این چوب واقعی نیست، بااین‌حال این آبنمای چوبی برای ماندگاری بیشتر از مواد پلی یارسین طراحی‌شده و درعین‌حال به‌اندازه کافی وزن آن سبک است تا در صورت لزوم به‌راحتی آن را جابه­جا کنید. این ماده همچنین اجازه می­دهد تا چراغ­های ال ای دی درست در داخل آبنما نصب شوند.

 

آبنمای چوبی با طرح آبشار
آبنمای چوبی با طرح آبشار

 

کلیات آبنمای سنگی کلاسیک

اگر استیو ری وون با پابلو پیکاسو دوست بود و آن­ها یک‌ شب به بیرون می­رفتند و باهم همکاری می­کردند، آبنمای سنگی کلاسیک دقیقاً همان چیزی است که آن­ها باهم به وجود می­آورند.

کاربرد آبنمای سنگی کلاسیک در حیاط برخی از خانه­های لوکس و ویلا­ها هست. سنگ­ها در این نوع آبنما به‌گونه‌ای بسیار هنرمندانه ساخته‌شده و دارای سبکی متقارن است. جنس سنگ­های مصرفی در آبنمای سنگی کلاسیک گرانیت، مرمر و تراورتن است.

 

آبنمای سنگی کلاسیک
آبنمای سنگی کلاسیک

طراحی و طرح زیبا این آبنما­ها، آن­ها را به یک اثر بی­نظیر تبدیل کرده است. علاوه بر این برخی افراد به شرکت­ها طرح­های سفارشی خود را در این خصوص ارائه می­دهند.

در سایت گل ۲۴ شما قادر خواهید بود تا با انواع آبنما­ها به‌ویژه آبنما­های فوق آشنا شده و سفارش‌های لازم را انجام دهید.