• March 29, 2024

همه چیز در مورد حساب اسکریل

همه چیز در مورد حساب اسکریل

امروز خدمات و پرداخت ها بیشتر به صورت آنلاین انجام می گردد و بسیاری از ما هر روز بیشتر از پیش درگیر خدمات مالی  بر بستر آنلاین می شویم

اسکریل یا skrill  نیز یکی از ارائه دهندگان خدمات مالی بر بستر آنلاین است که هر روز خدمات بهتری ارائه می کند و برای کسانیکه قصد دارد تراکنش مالی با کشور های دیگر داشته باشند حساب اسکریل یکی از بهترینها به حساب می آید.

اگر در با اسکریل آشنا هستید و قصد خرید اکانت اسکریل یا افتتاح حساب و انجام خرید و فروش اسکریل را دارید حتما سری به سایت تراپی بزنید و از کارشناسان تراپی راهنمایی بگیرید.

اما در این مقاله سعی داریم کلیاتی در مورد srill  ارائه کنیم تا بیشتر از پیش با اسکریل ، حساب و انجام تراکنش های مالی با اسکریل آشنا شود ، چرا  که استفاده از اسکریل در ایران نیازمند کمی تخصص و دانش است و انتقال پول با skrill  گاهی نیازمند راهنمایی تیمی مانند تراپی است.

اسکریل چیست ؟

Skrill  یک شرکت انگلیسی است که از اتحادیه اروپا مجوزهای تراکنش مالی و ایجاد بستر ارائه خدمات مالی مانند درگاه پرداخت و … را دارد.

اگر با پی پال آشنا باشید باید بگیم که اسکریل در واقع رقیب اصلی آن است .

اسکریل در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و به قدری خوب عمل کرد که به سرعت و زیر ۱۰ سال به سود دهی رسید.

حساب های اسکریل برای انجام خدمات مالی متفاوت دارای کارمزد متفاوتی هستند .

برای انتقال پول با اسکریل نحوه وریفای حساب شما روی حداکثر مبلغ شما تاثیر دارد که حتما باز هم توصیه می کنیم برای این کار با شرکت خدمات ارزی تراپی تماس بگیرید.

انتقال پول با اسکریل

باید قبل از همه چیز بگوییم که حساب اسکریل در ایران تحریم است .

اما محیط کاربری بسیار خوبی دارد و میتوان به راحتی در آن نقل و انتقال پول و بسیاری دیگر از خدمات مالی را انجام دهید کافیست حداقل مبلغ و کارمزد را در حساب خود داشته باشید.

جالب است بدانید که اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات برای اسکریل نیز وجود دارد.

حساب اسکریل یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات مالی است که برای کسانیکه به دنبال نقل و انتقال پول بخصوص با کشورهای اروپایی را دارند کار را راحت کرده است.

تنها مشکل تحریم هاست که نیازمند دریافت مشاوره از متخصص این زمینه است تا کار به راحتی انجام پذیرد که ما تراپی را بخاطر اطمینان از شرکت ثبت شده ، رضایت مشتریان و همچنین قیمت های مناسب پیشنهاد می کنیم.