• March 19, 2024

دانلود نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ Bandicam v4.1.1.1371

دانلود نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ و محیط بازی های کامپیوتریBandicam v4.1.1.1371

Bandicam یکی از نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش کامپیوتر است که با استفاده از آن می توانید به راحتی منطقه ای خاص از صفحه نمایش و یا محیط برنامه ها و یا بازی های کامپیوتری که از تکنولوژی گرافیکی DirectX/OpenGL استفاده می کنند را ضبط کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند یک ضبط ویدئوی با نسبت تراکم بالا داشته باشید و این در حالی است که پس از ضبط، کم ترین افت کیفیت را مشاهده می کنید. این نرم افزار به مراتب نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه خود عملکرد بهتری دارد. همچنین حجم فایل های ضبط شده توسط این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه، کم تر است، چون در این نرم افزار از قوی ترین امکانات فشرده سازی کیفیت استفاده شده است. می توانید ویدئوهای با کیفیت ضبط شده توسط این نرم افزار را در هر یک از فرمت های AVI، MPEG، Xvid و … ذخیره کنید.

از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان ضبط ۲۴ ساعته، بدون توقف، اشاره کرد. این برنامه با تصویر برداری با رزلوشن بالا به صورت HD کوچکترین جزئیات را نیز ثبت می کند. هم چنین این نرم افزار به میزان بسیار کمی از منابع سیستم شما استفاده می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bandicam:
– ضبط منطقه ای خاص از صفحه نمایش و یا محیط برنامه و یا بازی های کامپیوتری که از تکنولوژی گرافیکی DirectX/OpenGL استفاده می کنند
– کوچک تر بون حجم فایل های ضبط شده توسط نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه
– امکان ضبط ۲۴ ساعته بدون لحظه ای توقف
– تصویر برداری با رزلوشن بالا به صورت HD
– استفاده بسیار کم از منابع سیستم
– پشتیبانی و ذخیره تصاویر گرفته شده به فرمت های BMP, PNG and JPEG
– امکان نمایش میران FPS
امکان آپلود فایل های ضبط شده در سایت های اشتراک ویدیو
– امکان ضبط ویدیو تا حداکثر سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰٫
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
– و …

ℹ️ راهنمای نصب:
۱- فایل Block-Hosts.bat را به صورت Run as Adminstrator اجرا کنید.
۲- ابتدا نرم افزار را نصب کنید و آن را در فایروال بلاک کنید.
۳- پس از بلاک نرم افزار را اجرا نکنید.
۴- فایل Keygen.exe را از پوشه Keygen در محل نصب نرم افزار کپی کنید و با اجرای آن و وارد کردن یک آدرس ایمیل، برای رجیستر نمودن نرم افزار اقدام کنید.