• October 23, 2024

دانلود Microsoft Clarity – مایکروسافت کلریتی؛ ضبط نشست‌های کاربران در وبسایت

دانلود Microsoft Clarity – مایکروسافت کلریتی؛ ضبط نشست‌های کاربران در وبسایت

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
Microsoft Clarity (مایکروسافت کلریتی)
| ضبط نشست‌های کاربران در وبسایت |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما کاربران عزیز یک سرویس جدید و رایگان را معرفی می‌کنیم که به طور رسمی توسط مایکروسافت توسعه یافته و در دسترس قرار گرفته است. مایکروسافت کلریتی، سرویس رایگان مایکروسافت برای استخراج اطلاعات و ضبط نشست کاربران در هنگام بازدید از وب‌سایت شماست. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید با تهیه Heatmap از بازدید و فعالیت کاربران در صفحه وب، بازخورد مخاطبان در هنگام بازدید از سایت خود را بررسی و تحلیل کنید.
مایکروسافت کلریتی، ابزاری بسیار مفید برای هر وب‌مستری است که به دنبال بهبود تجربه کاربری و افزایش تعامل با مخاطبان خود می‌باشد. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به راحتی رفتار کاربران را تحلیل کنید و بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده، استراتژی‌های بهتری برای بهبود وب‌سایت خود طراحی کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا با درک بهتر نیازها و رفتارهای کاربران، تجربه‌ای بهتر و کارآمدتر برای آن‌ها فراهم کنید. با این ابزار می‌توانید نشست کاربران را در حین بازدید از وب‌سایت خود ضبط کنید، رفتار بازدیدکنندگان را تحلیل و به طور کاملا رایگان از امکانات این ابزار برای بهینه‌سازی هرچه بهتر وب‌سایت و جذب مخاطبان بیشتر بهره ببرید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
برای دسترسی به این سرویس از طریق آدرس clarity.microsoft.com اقدام کنید.
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Microsoft Clarity – مایکروسافت کلریتی؛ ضبط نشست‌های کاربران در وبسایت براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید