• September 19, 2024

دانلود Reverse Image Search 4.3.1 – افزونه جستجو با عکس برای مرورگرهای وب

دانلود Reverse Image Search 4.3.1 – افزونه جستجو با عکس برای مرورگرهای وب

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Reverse Image Search
| افزونه جستجو با عکس برای مرورگرهای وب |
 
Reverse Image Search 4.3.1 نام یک افزونه جدید، کاربردی و مفید برای مرورگرهای وب معروف است که قابلیت سرچ با تصویر را به آن‌ها اضافه می‌کند. یکی از راه‌ها محبوب و پرطرفدار برای جستجو در وب، سرچ تصویری است. بسیاری از موتورهای جستجوی اینترنتی نظیر گوگل، بینگ و … دارای بخشی مجزا برای جستجوی عکس هستند. کاربر می‌تواند با وارد کردن عبارت دلخواه خود، نتایج را در قالب عکس مشاهده کند. در کنار این قابلیت، موتورهای جستجو یک امکان دیگر نیز دارند و آن هم اینکه بتوان با استفاده از یک عکس موجود جستجو را انجام داد. این نوع جستجو که سرچ با عکس نام به صورت معکوس نام دارد، تقریبا در اکثر موتورهای جستجوی مطرح در دسترس است.
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، یک افزونه جدید را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن بتوانید عمل سرچ معکوس با تصویر را در مرورگر خود به شکلی سریع و ساده‌تر انجام دهید. برای استفاده از این امکان، شما می‌توانید هر عکسی را که در هنگام وبگردی به آن برمیخورید راست کلیک کرده و با یک انتخاب ساده، سرچ بر اساس آن تصویر را در موتور جستجوی دلخواه خود انجام دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Reverse Image Search را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Reverse Image Search :
– پشتیبانی از موتورهای جستجوی مختلف نظیر Google, Bing, Yandex, TinEye, SauceNAO, IQDB
– قابلیت جستجوی معکوس با عکس در مرورگر فایرفاکس، کروم، اج و اپرا
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Reverse Image Search 4.3.1 – افزونه جستجو با عکس برای مرورگرهای وب براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید