• September 23, 2024

دانلود View Image 5.2.0 – بازگردانی دکمه نمایش تصویر در مرورگر فایرفاکس/کروم

دانلود View Image 5.2.0 – بازگردانی دکمه نمایش تصویر در مرورگر فایرفاکس/کروم

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود View Image
| بازگردانی دکمه نمایش تصویر در مرورگر فایرفاکس/کروم |
 
View Image 5.2.0 نام یک افزونه جدید، کاربردی و مفید برای مرورگر فایرفاکس و کروم است که با استفاده از آن، کاربر قادر بود در هنگام استفاده از موتور جستجوی تصویر گوگل، از طریق کلیک بر روی دکمه ویو ایمیج، تصویر مورد نظر خود را به طور مستقیم در تب جاری مشاهده کند. تصمیم‌گیری پیرامون حذف این دکمه خیلی سریع و ناگهانی انجام شد اما جای خالی این دکمه هنوز هم به چشم بسیاری از کاربران می‌آید.
این تغییر، در راستای جلوگیری از سرقت و سوء استفاده از تصاویر بوده و گوگل با این کار سعی بر حفظ حقوق تولیدکنندگان محتوا، عکاسان و … داشته است. به هر حال، این دکمه برای بسیاری از کاربران مهم بوده و فرآیند جستجوی تصویر را زمان‌برتر کرده و اکنون با معرفی یک افزونه، سعی داریم این مشکل را برای شما حل کنیم. افزونه جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که دو دکمه View Image و Search by Image را مجددا به جستجوگر تصاویر گوگل برگردانده و از این دو قابلیت نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار View Image را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار View Image :
– امکان بازگردانی دو دکمه View Image و Search by Image در جستجوگر تصویر گوگل
– دارا بودن قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده و سریع
– سازگاری با کروم و فایرفاکس
 
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود View Image 5.2.0 – بازگردانی دکمه نمایش تصویر در مرورگر فایرفاکس/کروم براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید