• October 17, 2024

آموزش مخفی کردن آپدیت ها در ویندوز ۱۰ و ۱۱

آموزش مخفی کردن آپدیت ها در ویندوز ۱۰ و ۱۱

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
آموزش مخفی کردن آپدیت ها در ویندوز ۱۰ و ۱۱
| نحوه Hide/Unhide آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ و ۱۱ |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن، به راحتی آپدیت‌های جدید ویندوز ۱۰ یا ۱۱ را مخفی کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که کاربر تصمیم بگیرد نمایش آپدیت‌ها را در سیستم خود غیرفعال کند و در زمانی دیگر دوباره آن را به حالت قبل برگرداند. شاید تصمیم گرفته باشید که نمایش یک آپدیت به‌خصوص را بنا به دلایل مختلف غیرفعال کنید؛ در این شرایط، آموزش حاضر می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.
به کمک آموزش ساده‌ای که در این مطلب به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد، امکانی برایتان فراهم خواهد شد که بتوانید آپدیت‌های جدید در ویندوز ۱۰ و ۱۱ را مخفی کنید تا در بخش تنظیمات و بروزرسانی‌های جدید نمایش داده نشود. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
ساده‌ترین روش برای مخفی کردن آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ و ۱۱، استفاده از ابزار Show or Hide update tool است.
پس از دانلود، به طور مستقیم آن را اجرا کنید. (این ابزار پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.)
در صفحه اول بر روی Next کلیک کنید.
(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)
 
در مرحله منتظر نمایش آپدیت‌های در دسترس باشید و در ادامه، Hide Updates را کلیک کنید.
(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)
 
در پنجره بعدی، آپدیت‌های مدنظر خود برای مخفی شدن را انتخاب و Next را کلیک کنید.
(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)
 
به منظور بازگردانی به حالت قبل، مجددا ابزار فوق را اجرا کرده و پس از مرحله اول، گزینه Show Hidden Updates را کلیک کرده و از میان لیست نمایش داده شده، بروزرسانی مورد نظر که پیش‌تر مخفی کرده‌اید را انتخاب و با کلیک بر روی Next، همه‌چیز به حالت سابق بازخواهد گشت.
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  آموزش مخفی کردن آپدیت ها در ویندوز ۱۰ و ۱۱ براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید