• September 19, 2024

دانلود بازی Cooking Simulator Mobile 1.107 – شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Cooking Simulator Mobile 1.107 – شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + دیتا

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود بازی Cooking Simulator Mobile برای اندروید
| بازی شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + دیتا |
 
Cooking Simulator Mobile 1.107 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی PlayWay SA است. اگر که از علاقه‌مندان به تجربه پخت و پز غذا و همینطور شبیه‌سازی شغلی در همین رابطه هستید، در این مطلب از سایت رند دامین دانلود با معرفی یکی از بهترین عناوین این سبک به خدمت شما عزیزان آماده ایم. شما در این بازی با مسیری پرماجرا برای آشپزی طرف هستید. در این بازی، شما می‌توانید مدیریت کامل یک رستوران ره به دست بگیرید و بر کلیه جنبه‌های آن نظارت داشته باشید.
شمار متعددی از انواع غذاها در بازی برای شما قابل پخت و پز هستند و همچنان که در روند داستانی بازی پیشرفت می‌کنید، این امکان برایتان فراهم خواهد بود تا بتوانید تجهیزات جدید را برای آشپزخانه خود تهیه کرده و دستورالعمل‌های جدید را برای پخت غذا اجرا کنید. انواع مختلف ظروف آشپزخانه، مواد اولیه پخت غذا و چاشنی‌ها نیز در اختیار شما هستند تا بتوانید با استفاده از آن، هنر آشپزی خود را به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Cooking Simulator Mobile را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی‌های بازی Cooking Simulator Mobile :
– امکان دسترسی به انواع دستورالعمل‌ها برای پخت و پز غذا
– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و تماشایی
– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه اجزا و تجهیزات آشپزخانه
– امکان آماده‌سازی انواع غذا در ظرف‌های مخصوص
– دارا بودن ده‌ها وسیله مختلف برای استفاده در آشپزخانه
– امکان تمرین تکنیک‌های آشپزی با چاشنی مدیریت زمان
– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده
 
 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود بازی Cooking Simulator Mobile 1.107 – شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + دیتا براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید