• October 16, 2024

دانلود بازی Fields of Gold برای PC

دانلود بازی Fields of Gold برای PC

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود بازی Fields of Gold برای کامپیوتر
| بازی زمین‌های طلا |
| نسخه TENOKE |
 
Fields of Gold بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال و ایندی می باشد که در سال ۲۰۲۴ توسط Spectral World GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت رند دامین دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم یک عنوان کشاورزی ست که در آن شما می‌توانید محصولات مختلف را کشت کنید و مزرعه خود را گسترش دهید. هدف شما در بازی این است که زمین خود را به یک مرکز تولیدی بزرگ و کشاورزی پررونق تبدیل و از مزرعه خود در برابر خرگوش‌های بدجنش دفاع کنید.
سفر خود را کشت و مزرعه‌داری در زمین‌های کوچک شروع خواهید کرد. با رشد و مراقبت از محصولات، می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. محصولات شما در بازی، کالاهای با ارزشی هستند و می‌توانید با برداشت و توسعه موفقیت‌آمیز، مهارت‌های خود را روز به روز ارتقا دهید. در کنار این‌ها، مراقب خرگوش‌های بدجنس هم باشید؛ زیرا که آن ها دائم در حال جستجوی محصولات خوشمزه هستند و می‌توانند به کسب و کار شما ضرر برسانند. همین حالا دست به کار شده و تلاش کنید تا بهترین نتیجه را در کسب و کار خود رقم بزنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fields of Gold را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

 
تریلر بازی Fields of Gold :
 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 10Processor: AMD Ryzen 7Memory: 8 GB RAMGraphics: GeForce RTX 3060Storage: 3 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود بازی Fields of Gold برای PC براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید