• September 14, 2024

دانلود بازی Forklift Simulator برای PC

دانلود بازی Forklift Simulator برای PC

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود بازی Forklift Simulator برای کامپیوتر
| بازی شبیه‌ساز لیفتراک |
| نسخه TENOKE |
 
Forklift Simulator بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال ۲۰۲۴ توسط Aerosoft GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است که در آن شما به عنوان راننده‌ی لیفتراک در یک محیط صنعتی ایفای نقش خواهید کرد. کار خود را به عنوان مامور لجستیک در شبیه‌ساز لیفتراک شروع کنید. ماموریت‌های مختلف در بازی پیش روی شماست که باید در آن مهارت‌های خود را آزمایش کرده و برای هر نوع چالش سخت و پیچیده آماده شوید.
در ابتدا باید برای شروع این حرفه، گواهینامه‌ی مخصوص را داشته باشید. بازی را با آزمون رانندگی لیفتراک به صورت تئوری و عملی آغاز خواهید کرد. پس از آن در یک شرکت کوچک مشغول به کار شده و در آن پیشرفت می‌کنید. تلاش شما باید رفته رفته مسیر را برای رسیدن به مراکز صنعتی بزرگ‌تر مهیا کند. در بازی با انواع ماموریت‌های کوچک و بزرگ سر و کار خواهید داشت که طی آن طیف وسایل نقلیه مختلف را در مسیر شغلی‌تان باز خواهید کرد که از جمله آن می‌توان به سه لیفتراک مختلف، کامیون و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Forklift Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

 
تریلر بازی Forklift Simulator :
 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 10Processor: i5 Intel Chip 7Memory: 8 GB RAMGraphics: Nvidia GTX 1050 TIStorage: 7 GB available space
سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 10Memory: 8 GB RAMGraphics: Nvidia GTX 1070 TI or betterStorage: 7 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود بازی Forklift Simulator برای PC براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید