• September 23, 2024

دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – محرم ۱۴۰۳

دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – محرم ۱۴۰۳

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود سخنرانی استاد مسعود عالی
| استاد مسعود عالی – محرم ۱۴۰۳ |
| هیأت قمر بنی هاشم (ع) |
 
سحنرانی شب اول اضافه شد…
سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – ویژه محرم ۱۴۰۳؛ در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان، بر آن شدیم که تا مجموعه سخنرانی استاد مسعود عالی را به صورت یکجا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این مراسم که به صورت شب به شب به اجرا درمی‌آید، هر روز با فایل‌های جدید مراسم در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. از آنجا که محرم و عزاداری‌های این ماه، فرصتی جهت شناخت بهتر از زندگی، اهداف امام حسین (علیه‌السلام) و انتقال آرمان‌های او به نسل‌های بعدی است، گوش فرا دادن به سخنرانی‌های استاد عالی در هریک از شب‌های دهه اول محرم می‌تواند آموزنده و مفید باشد.
در کنار عزاداری‌ها و شرکت در دسته‌های عزاداری،‌ بد نیست که در این شب‌ها ساعتی را پای صحبت‌های اساتید مذهبی نشسته و از آموزه‌های آنان درس بگیریم. در همین راستا، از شما دعوت می‌کنیم تا فایل‌های صوتی مربوط به سخنرانی استاد عالی به مناسبت محرم ۱۴۰۳ را از دست ندهید. هم‌اکنون می‌توانید مجموعه سخنرانی استاد عالی (ویژه محرم ۱۴۰۳) را با لینک مستقیم از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – ویژه محرم ۱۴۰۳
دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب اول محرم ۱۴۰۳
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – محرم ۱۴۰۳ براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید