• September 22, 2024

دانلود ADB Explorer 0.8.24060 Beta – ای دی بی اکسپلورر؛ جابه‌جایی فایل بین کامپیوتر و موبایل

دانلود ADB Explorer 0.8.24060 Beta – ای دی بی اکسپلورر؛ جابه‌جایی فایل بین کامپیوتر و موبایل

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود ADB Explorer
| ای دی بی اکسپلورر؛ جابه‌جایی فایل بین کامپیوتر و موبایل |
 
ADB Explorer 0.8.24060 Beta نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی برای کپی و جابه‌جایی فایل بین گوشی موبایل و سیستم‌های رایانه‌ای است. اگر که شما هم دائم فایل‌های بین گوشی موبایل و کامپیوتر را بین همدیگر منتقل می‌کنید، احتمالا به خوبی می‌دانید که گاها این فرایند زمان‌بر و کند می‌شود. مشکلی که وجود دارد این است که هر بار باید گزینه‌های را در تنظیمات گوشی موبایل خود فعال کنید؛ ولی با این حال هنوز هم مشاهده و مدیریت فایل‌ها می‌تواند سخت و گاها ناممکن باشد.
ای دی بی اکسپلورر، ابزاری سبک و ساده است که می‌تواند با فراهم‌سازی ارتباط بین گوشی موبایل و سیستم، امکان جابه‌جایی و انتقال فایل را ساده کند. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در محیط آن شما می‌توانید با سهولت بسیار به بخش‌های مختلف گوشی موبایل و حافظه آن دسترسی پیدا کنید. این برنامه دارای قابلیت‌های متعددی است که می‌توان از جمله آن‌ها دسترسی به کلیه فایل‌ها در گوشی موبایل، کپی، حذف، جابه‌جایی و همچنین دسترسی روت اشاره کرد.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ADB Explorer را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار ADB Explorer :
– برقراری ساده ارتباط بین گوشی موبایل و سیستم
– دارا بودن عملکرد ساده و سریع
– قابلیت کپی، انتقال و حذذف ساده دیتا از طریق سیستم
– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود ADB Explorer 0.8.24060 Beta – ای دی بی اکسپلورر؛ جابه‌جایی فایل بین کامپیوتر و موبایل براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید