• September 19, 2024

دانلود AndroDem 1.0.4 – نظارت بر ارتباط شبکه WiFi دیوایس‌های اندروید در ویندوز

دانلود AndroDem 1.0.4 – نظارت بر ارتباط شبکه WiFi دیوایس‌های اندروید در ویندوز

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود AndroDem
| نظارت بر ارتباط شبکه WiFi دیوایس‌های اندروید در ویندوز |
 
AndroDem 1.0.4 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی به منظور نظارت بر ارتباط شبکه بی‌سیم (وای فای) دستگاه‌های اندروید از طریق ویندوز است. همانطور که می‌دانید، این روزها بسیاری از دیوایس‌هایی که با آن سر و کار داریم اکثرا به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و قابلیت برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند. از آنجا که اندروید به عنوان یک سیستم‌عامل هوشمند محبوبیت بسیاری دارد، ممکن است هریک از ما در خانه یا محل کار یک یا چند دستگاه شامل گوشی موبایل، تبلت، تلویزیون هوشمند و … داشته باشیم که به اندروید مجهز باشند. اگر که در برخی مواقع در رابطه با وجود یا عدم وجود ارتباط شبکه در یکی از دیوایس‌ها شک دارید و می‌خواهید این روند را به طور دائم پایش کنید، توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید.
این برنامه که نامش مخفف عبارات Android Modem (اندروید مودم) است، با هدف نظارت بر شبکه وای‌فای طراحی شده و به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید ارتباط شبکه WiFi دیوایس‌های اندروید را به طور مستقیم در ویندوز پایش کنید. یکی از اصلی‌ترین امکانات این برنامه، امکان ارتباط و مدیریت همزمان چندین دستگاه اندروید به صورت بی‌سیم و از طریق ADB است؛ بدین ترتیب شما همواره می‌توانید وضعیت ارتباط شبکه در دستگاه‌های خود را پایش کرده و در صورت وجود مشکل به سرعت به آن رسیدگی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AndroDem را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار AndroDem :
– امکان انتخاب دیوایس مورد نظر از لیست دستگاه‌ها
– امکان نمایش وضعیت وای فای در دستگاه‌های متصل
– قابلیت نمایش سرعت ارتباط شبکه در دستگاه‌ها
– امکان خاموش کردن وای فای دستگاه‌ها از راه دور
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود AndroDem 1.0.4 – نظارت بر ارتباط شبکه WiFi دیوایس‌های اندروید در ویندوز براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید