• September 22, 2024

دانلود Ashampoo Windows 11 AdBlock 1.0.0 – از بین بردن هرگونه تبلیغات در ویندوز ۱۱

دانلود Ashampoo Windows 11 AdBlock 1.0.0 – از بین بردن هرگونه تبلیغات در ویندوز ۱۱

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Ashampoo Windows 11 Ad­Block⁠
| از بین بردن هرگونه تبلیغات در ویندوز ۱۱ |
 
Ashampoo Windows 11 Ad­Block⁠ ۱٫۰٫۰ نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که با هدف از بین بردن تبلیغات مزاحم در ویندوز ۱۱ طراحی شده و امکانات متعددی را در خود جای داده است. تبلیغات در دنیای دیجیتال یکی از روش‌های اساسی برای تبلیغ و ارتباط با جمعیت هدف محسوب می‌شود. در این راستا، ابزارهای تبلیغاتی در ویندوز با محدودیت‌ها و توانمندی‌های خاص خود برای کسب و کارها و تبلیغ‌دهندگان فراهم شده و به طور پیش‌فرض در این سیستم‌عامل پرکاربر گنجانده شده است. یکی از مشکلاتی که خیلی از ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، این است که تبلیغات را در هر کجا می‌شود دید؛ شاید بد نباشد که جلوی نمایش آن‌ها را یک بار برای همیشه در ویندوز ۱۱ بگیریم!
تله‌متری یک ابزار تبلیغاتی در ویندوز است که به صورت نرم‌افزاری عمل می‌کند و به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود را بهبود بخشند. این ابزار امکاناتی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند از طریق تبلیغات به صورت موثر و هدفمند به مشتریان خود نفوذ کنند. مشکلی که با تله‌متری داریم،‌ این است که به طور پیش‌فرض امکان دارد هر بخشی از سیستم آن را ببینیم. بنابراین اگر که شما هم به دنبال راهی برای مسدودسازی همیشگی تبلیغات در ویندوز ۱۱ هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ashampoo Windows 11 Ad­Block⁠ را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo Windows 11 Ad­Block⁠ :
– جلوگیری از نمایش تبلیغات در نمایش نتایج Bing
– مسدودسازی تبلیغات مرورگر اج
– از بین بردن تبلیغات مزاحم در فایل اکسپلورر
– جلوگیری از نمایش تبلیغ در لاک اسکرین، نوتیفیکیشن، استارت منو …
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Ashampoo Windows 11 AdBlock 1.0.0 – از بین بردن هرگونه تبلیغات در ویندوز ۱۱ براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید