• September 19, 2024

دانلود C2W OCR Image Text Extractor 1.0.9.0 – نرم افزار استخراج متن از تصویر

دانلود C2W OCR Image Text Extractor 1.0.9.0 – نرم افزار استخراج متن از تصویر

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود C2W OCR Image Text Extractor
| نرم افزار استخراج متن از تصویر |
 
C2W OCR Image Text Extractor 1.0.9.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای استخراج کردن متن از تصاویر است. این برنامه به کاربر کمک می‌کند که بتوان متون موجود در عکس‌ها را به راحتی به متون قابل انتخاب تبدیل کرد. در گذشته زمان زیادی برای تایپ متن‌های خود صرف می‌کردیم، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیاز به تایپ کردن‌های طولانی و خسته کننده نیست. شما می‌توانید نوشته و متن‌های خود را اسکن کنید و تصویر اسکن شده را به نرم افزارهای تشخیص متن از روی عکس بسپارید و در نهایت، نسخه قابل انتخاب متن را خروجی بگیرید.
این قابلیت که اختصارا OCR (Optical character recognition) نام دارد، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید از روی تصاویر خود، عبارات متنی را تشخیص داده و محتوای آن را استخراج کنید. این برنماه با دقت ۹۸ درصدی، یکی از بهترین و سریع‌ترین ابزارهای این حوزه به حساب می‌آید. شما با این ابزار می‌توانید به راحتی متون دلخواه خود را از تصاویر و فایل های PDF استخراج کنید. نکته مهم اینکه نرم افزار فوق از بیش از ۱۰۰ زبان مختلف در دنیا پشتیبانی دارد و شما به راحتی می‌توانید از این قابلیت برای زبان فارسی، انگلیسی، فرانسه و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار C2W OCR Image Text Extractor را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار C2W OCR Image Text Extractor :
– امکان اسکن و استخراج متن از تصاویر
– قابلیت تشخیص متون انگلیسی، اسپانیایی، چینی، روسی، ایتالیایی و …
– قابلیت ترجمه به تعداد ۱۰۰ زبان مختلف
– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری متون از طریق پیام‌رسان‌ها، ایمیل و …
– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود C2W OCR Image Text Extractor 1.0.9.0 – نرم افزار استخراج متن از تصویر براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید