• September 22, 2024

دانلود Dark Mode for Web 1.0.7 – افزونه دارک مود جهت مطالعه بهتر در صفحات وب (گوگل کروم)

دانلود Dark Mode for Web 1.0.7 – افزونه دارک مود جهت مطالعه بهتر در صفحات وب (گوگل کروم)

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Dark Mode for Web
| افزونه دارک مود جهت مطالعه بهتر در صفحات وب (گوگل کروم) |
 
Dark Mode for Web 1.0.7 نام یک افزونه جدید، کاربردی و مفید به منظور فعال‌سازی دارک مود حین مطالعه در صفحات وب است. این افزونه که به طور خاص برای مرورگر گوگل کروم ساخته شده، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید در تاریکی شب حتی بدون آسیب به چشمان خود بتوانید صفحات وب را مطالعه کنید. این افزونه، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید دارک مود را برای صفحه وب دلخواه خود فعال و از سلامت چشمان خود حتی در حین کار کردن طولانی مدت با سیستم محافظت کنید.
همانطور که می‌دانیم، دارک مود قابلیتی است که به واسطه آن، عناصر صفحه نمایش به رنگ تیره آمده و امکان مطالعه صفحات ساده‌تر می‌شود. بدین ترتیب، کلیه رنگ‌های گرم و روشن از صفحه حذف شده و با رنگ‌های تیره جایگزین خواهد شد. اگ که حتی وب‌سایت مورد نظر شما از دارک مود پشتیبانی نکند، باز هم این افزونه می‌تواند حالت دارک را در صفحه مورد نظر فعال نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Dark Mode for Web را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Dark Mode for Web :
– دارا بودن دارک مود و حالت شب
– مناسب برای مطالعه در شب
– جلوگیری از خستگی چشم‌ها در حین گشت و گذار در صفحات وب
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Dark Mode for Web 1.0.7 – افزونه دارک مود جهت مطالعه بهتر در صفحات وب (گوگل کروم) براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید