• September 19, 2024

دانلود HelpXplain 1.8.4 Build 1851 – ساخت اسلایدشوهای آموزشی

دانلود HelpXplain 1.8.4 Build 1851 – ساخت اسلایدشوهای آموزشی

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود HelpXplain
| ساخت اسلایدشوهای آموزشی |
 
HelpXplain 1.8.4 Build 1851 نام یک ابزار عالی و قدرتمند برای ساخت اسلایدشوهایی است که بتوانید آن‌ها را در صفحات وب بارگذاری کرده و یا اینکه از آن‌ها، مستندات آموزشی و فنی آماده کنید. این برنامه، راهکاری جامع برای ساخت آموزش‌های قدم به قدم، سریع و کوتاه است که بتوانید به شکلی موثر مفاهیم مدنظر خود را به مخاطب منتقل کنید. همانطور که می‌دانید، یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال مفاهیم آموزشی روش تصویری است؛ بدین صورت که محتوای آموزشی دلخواه خود را با ترکیب تصویر و یا فیلم ارائه کنید. اگر که برای این کار نیاز به یک ابزار ساده و آسان دارید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید یک مجموعه اسکرین‌شات بگیرید و با در کنار هم قرار دادن آن‌ها، اسلایدشوهایی بسازید که به راحتی مفاهیم آموزشی را منتقل کنند.
این نرم افزار یکی از بهترین راهکارهای موجود در زمینه‌ی ساخت اسلایدشوهای آموزشی به صورت تصویری است که با آن می‌توانید بدون محدودیت از صفحه خود اسکرین بگیرید و با کنار هم قرار دادن آن‌ها، مستندات آموزشی مورد نیاز خود را آماده کنید. اگر که نیاز به یک محیط ساده برای ساخت و ویرایش محتوای آموزشی در سیستم دارید، این برنامه می‌تواند مطابق با استانداردها، محتوایی با قابلیت سازگاری با انواع مرورگرها و سیستم‌عامل‌ها را ارائه کند تا بتوانید به سرعت از خروجی بگیرید و در دسترس مخاطبان قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HelpXplain را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار HelpXplain :
– امکان ثبت اسکرین‌شات از صفحه و ساخت اسلایدشو از روی آن
– مناسب برای ساخت ویدیوها و مستندات آموزشی
– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود HelpXplain 1.8.4 Build 1851 – ساخت اسلایدشوهای آموزشی براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید