• September 19, 2024

دانلود Infinity New Tab 11.0.1 – اضافه کردن ده‌ها آدرس برای دسترسی سریع در مرورگر کروم

دانلود Infinity New Tab 11.0.1 – اضافه کردن ده‌ها آدرس برای دسترسی سریع در مرورگر کروم

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Infinity New Tab
| اضافه کردن ده‌ها آدرس برای دسترسی سریع در مرورگر کروم |
 
Infinity New Tab 11.0.1 نام افزونه‌ای جدید، کاربردی و مفید برای مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به تعداد بی‌نهایت شرتکات برای استفاده در تب‌های جدید مرورگر کروم تعریف کنید. اگر که شما نیز از دسته افرادی هستید که روزانه با ده‌ها یا صدها وب‌سایت مختلف سر و کار دارید و می‌خواهید امکان دسترسی سریع و مستقیم به هریک از آن‌ها را در نیو تب داشته باشید، این افزونه می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. طرز کار با این اکستشن بسیار ساده و آسان است؛ به حالت پیش‌فرض کروم به شما اجازه می‌دهد بتوانید تا ۱۰ آدرس اینترنتی را در نیو تب داشته باشید که برای یک کاربر معمولی کافی است؛ ولی اگر می‌خواهید این تعداد را به بی‌نهایت برسانید، این افزونه مخصوص کار شماست.
اینفینیتی نیو تب به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به تعداد بی‌شماری از شرتکات‌های اینترنتی را در صفحه نیو تب مرورگر کروم اضافه کنید. این افزونه برای کسانی که به طور روزانه به تعداد زیادی از وب‌سایت‌ها مراجعه می‌کنند، بسیار مفید است. با استفاده از این افزونه، می‌توانید به راحتی لینک‌های شرتکات را اضافه، ویرایش و حذف کرده و همواره در نیو تب مرورگر کروم، آدرس‌های مورد علاقه و پراستفاده‌ی خود را آماده‌ی کلیک کردن داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Infinity New Tab را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Infinity New Tab :
– امکان تغییر دادن کلی صفحه نیو تب در مرورگر کروم
– امکان مدیریت آسان سایت‌های پراستفاده
– امکان استفاده از پوشه برای مدیریت کردن آیکون و شرتکات وب‌سایت‌ها
– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Infinity New Tab 11.0.1 – اضافه کردن ده‌ها آدرس برای دسترسی سریع در مرورگر کروم براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید