• September 20, 2024

دانلود Modbus Poll 10.9.4.2286 x86/x64 – نرم افزار مودباس پل

دانلود Modbus Poll 10.9.4.2286 x86/x64 – نرم افزار مودباس پل

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Modbus Poll
| نرم افزار مودباس پل |
 
Modbus Poll 10.9.4.2286 x86/x64 نام یک شبیه‌ساز مستر (Master) برای توسعه‌دهندگان دستگاه‌های اسلیو (Slave) است که می‌خواهند این پروتکل را شبیه‌سازی و آزمایش کنند. پروتکل مودباس یک پروتکل ارتباطی است که برای انتقال داده بین دستگاه ها، به ویژه در سیستم های اتوماسیون صنعتی استفاده می شود. این پروتکل در سال ۱۹۷۹ توسط شرکت Modicon توسعه یافت و از آن زمان به یک استاندارد گسترده در صنعت تبدیل شده است. پروتکل Modbus یک پروتکل مستر-اسلیو است، یعنی یک دستگاه (مستر) درخواست ها را آغاز می کند و چندین دستگاه (اسلیو) به آن درخواست ها پاسخ می دهند. این پروتکل از یک معماری ساده درخواست-پاسخ استفاده می کند، جایی که مستر یک درخواست را به اسلیو ارسال می کند و اسلیو با داده های درخواست شده پاسخ می دهد.
برای هر پنجره در این ابزار شما می‌توانید Modbus slave ID, function, address, size, poll rate و … را تنظیم کنید. شما می‌توانید رجیسترها را و کویل‌ها را از هر پنجره بخوانید و بر روی آن بنویسید. اگر که می‌خواهید یک رجیستر مشخص را تغییر دهید، تنها کافی‌ست روی مقدار آن دبل کلیک کرده و در صورت نیاز، چندین رجیستر را به شکل چندتایی ویرایش کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Modbus Poll را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Modbus Poll :
– امکان خواندن و نوشتن ریجستر و کویل
– امکان نظارت بر ترافیک دیتا
– امکان تنظیم آدرس
– پشتیبانی از توابع مختلف پروتکل مودباس
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Modbus Poll 10.9.4.2286 x86/x64 – نرم افزار مودباس پل براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید