• September 22, 2024

دانلود Multipass 1.13.1 – ماشین مجازی اوبونتو

دانلود Multipass 1.13.1 – ماشین مجازی اوبونتو

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Multipass
| ماشین مجازی اوبونتو |
 
Multipass 1.13.1 نام یک راهکار جدید، ساده و سریع برای مجازی‌سازی اوبونتو در ویندوز است. استفاده کردن از راهکار مجازی‌سازی برای مهندسی نرم افزار، برنامه‌نویسان و…، از جمله کارهایی که برای امور تخصصی مورد استفاده واقع می‌شود. به کمک این روش، کاربران می‌توانند بدون نیاز به نصب سیستم‌عامل مجاز، لینوکس را به صورت مجازی بر روی سیستم خود اجرا کنند.
مولتی‌پس، ابزاری برای تولید سریع ماشین‌های مجازی اوبونتو به سبک ابری در لینوکس، مک و ویندوز است. این ابزار در واقع یک CLI قدرتمند را فراهم می‌‌کند که از طریق آن می‌توانید به سرعت به خط فرمان اوبونتو دسترسی داشته باشید.  این ابزار، برای توسعه‌دهندگانی طراحی شده که می‌خواهند یک محیط اوبونتو تازه با یک خط فرمان داشته باشند. این برنامه، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به دور از پیچیدگی‌ها، یک شبیه‌سازی سریع و ساده از اوبونتو را در ویندوز انجام داده و از امکانات آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Multipass را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Multipass :
– کارکرد ساده و آسان
– امکان مجازی‌سازی سریع و ساده اوبونتو در ویندوز
– امکان دسترسی به خط فرمان با سهولت و سادگی بسیار
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Multipass 1.13.1 – ماشین مجازی اوبونتو براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید