• September 22, 2024

دانلود Popup Tab Switcher 2024.1 – جابه‌جایی ساده بین تب‌ها در مرورگر

دانلود Popup Tab Switcher 2024.1 – جابه‌جایی ساده بین تب‌ها در مرورگر

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Popup Tab Switcher
| جابه‌جایی ساده بین تب‌ها در مرورگر |
 
Popup Tab Switcher 2024.1 نام افزونه‌ای جدید، کاربردی و مفید است که سوئیچ بین تب‌ها در مرورگر کروم با آن ساده و آسان‌تر می‌شود. این افزونه به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک پاپ‌آپ ساده را در مرکز صفحه برای جابه‌جا شدن بین تب‌ها نمایش داده و با کلیک بر روی آیتم دلخواه، سریعا به تب مورد نظر خود سوئیچ کنید. طرز کار با این افزونه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با یک انتخاب ساده و فشردن کلیدهای ALT + Y؛ تب‌های باز شده را نمایش داده و تب دلخواه را از میان آن انتخاب کند.
همانطور که می‌دانید، مرورگرهای امروزی تماما از امکان تب‌ها پشتیبانی دارند؛ بدین معنا که شما می‌توانید در یک پنجره تعداد زیادی تب را باز کرده و برای دسترسی به هر صفحه وب، تب مربوط به آن را فعال کنید. اگر که جستجوی تب دلخواه از بین آن‌ها برای شما کاری سخت بوده و به دنبال آن هستید که بتوانید به شکلی واضح‌تر تب‌ها را ببینید و از بین آن‌ها انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم این افزونه جدید را برای سوئیچ بین تب‌های خود از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Popup Tab Switcher را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Popup Tab Switcher :
– امکان نوشتن هر نوع متن، کد و … در زمینه‌های داستان یا رمان، یادداشت‌برداری، روزنامه‌نگاری و …
– پشتیبانی از خصوصیات مختلف متن شامل تغییر فونت، اندازه، کار با خط، پاراگراف و …
– پشتیبانی گسترده در جستجو و جایگزینی در متن
– امکان ایمپورت و اکسپورت دیتا
– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند
 
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Popup Tab Switcher 2024.1 – جابه‌جایی ساده بین تب‌ها در مرورگر براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید