• September 22, 2024

دانلود Prettier 10.4.0 – افزونه کد بیوتیفایر برای ویژوال استودیو کد

دانلود Prettier 10.4.0 – افزونه کد بیوتیفایر برای ویژوال استودیو کد

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Prettier
| افزونه کد بیوتیفایر برای ویژوال استودیو کد |
 
Prettier 10.4.0 نام یک افزونه محبوب و بسیار پرطرفدار برای ویژوال استودیو کد است که بسیاری از برنامه‌نویسان به خوبی از امکانات جذاب آن آگاهی دارند. اگر که کدنویس هستید و در VS Code کار می‌کنید، صرف‌نظر از اینکه به چه زبانی کد می‌زنید، لازم است که همواره به تمیزی و مرتب بودن کدها توجه کنید. یکی از راه‌ها، استفاده از کد بیوتیفایر است. کد بیوتیفایرها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید کدها را با نظم و جذابیت بیشتری در محیط کدنویسی خود بنویسید. در این مطلب، شما عزیزان را با یک افزونه بسیار جذاب و قوی آشنا خواهیم کرد. پرتیر، افزونه‌ای است که به طور خودکار، کدها را مرتب می‌کند. در واقع شما می‌توانید همزمان با کدنویسی آن‌ها را مرتب کنید و دیگر نیازی به انجام این کار به طور دستی نداشته باشید.
این افزونه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در محیط ویژوال استودیو کد، کدها را مرتب و فرمت کنید. نقش اصلی این ابزار، تنظیم و مرتب کردن کدها برای زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف است تا قابل فهم‌تر، قابل خواندن‌تر و متناسب با استانداردهای کدنویسی سازمان یا تیم شوند. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای فرمت و زیباسازی کدها هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده این افزونه جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Prettier را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی افزونه Prettier :
– قابلیت نصب ساده و سریع بر روی ویژوال استودیو کد
– امکان فرمت و مرتب‌سازی سریع کدها
– پشتیبانی از سینتکس زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف
 
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Prettier 10.4.0 – افزونه کد بیوتیفایر برای ویژوال استودیو کد براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید