• October 16, 2024

دانلود Riter 0.0.5 – نرم افزار نقاشی و تایپ بر روی هر قسمت از صفحه نمایش

دانلود Riter 0.0.5 – نرم افزار نقاشی و تایپ بر روی هر قسمت از صفحه نمایش

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Riter
| نرم افزار نقاشی و تایپ بر روی هر قسمت از صفحه نمایش |
 
Riter 0.0.5 نام یک پروژه جدید، رایگان و متن‌باز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بر روی هر قسمتی از صفحه نمایش تایپ و یا ترسیم کنید. این برنامه، یک ابزار سبک است که به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت روی صفحه نمایش خود نقاشی، تایپ و یا علامت‌گذاری کنید. این برنامه برای سخنرانی زنده، آموزش و به طور کلی هر کسی که نیاز به اضافه کردن توضیحات (به صورت زنده) به دسکتاپ خود دارد، ایده‌آل است. این برنامه دارای ابزارهای نقاشی مختلف است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آزادانه توضیحات اضافه کنند، اشکال هندسی را ایجاد کنند یا حتی فقط روی صفحه نمایش خود نقاشی کنند. نوار ابزار این برنامه ساده و پرامکانات است و دسترسی سریع به ویژگی‌های نقاشی مانند قلم‌ها، ترسیم اشکال هندسی و انتخاب رنگ‌ها را فراهم می‌کند.
این برنامه هنگام استفاده در زمان ارائه یا سخنرانی زنده، به شما اجازه می‌دهد تا بخش‌های خاص صفحه نمایش را با توضیحات ساده اما موثر در معرض دید مخاطب قرار دهید. این برنامه همچنین دارای حالت‌های مختلف مانند حالت تخته سفید و حالت تخته سیاه است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌ها را بدون نیاز به ابزار اضافی توضیح دهند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Riter را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Riter :
– امکان ترسیم و تایپ ساده بر روی صفحه
– دارا بودن نوار دسترسی ساده برای انتخاب رنگ، ابزار و …
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Riter 0.0.5 – نرم افزار نقاشی و تایپ بر روی هر قسمت از صفحه نمایش براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید