• September 19, 2024

دانلود Smart Media Cutter 0.9 – نرم افزار برش دادن فیلم

دانلود Smart Media Cutter 0.9 – نرم افزار برش دادن فیلم

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Smart Media Cutter
| نرم افزار برش دادن فیلم |
 
Smart Media Cutter 0.9 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی است که شما با آن می‌توانید فیلم‌ها را متناسب با نیاز خود برش داده و زمان آن‌ها را تنظیم کنید. پشت ویدیوهای کوتاهی که در فضای مجازی می‌بینید، معمولا زمان و خلاقیت زیادی صرف شده است. این فرآیند شامل ضبط فیلم و در ادامه ویرایش و پردازش محتوا است. در برخی مواقع، ممکن است شما هم نیاز پیدا کنید یک فایل ویدیویی طولانی را ویرایش کنید؛ در چنین مواقعی لازم است که حتما از ابزار مخصوص این کار استفاده کنید. در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، یک ابزار هوشمند برای برش ویدیوها را در اختیار شما قرار می‌دهیم که امکانات متعددی را در خود جای داده است.
اسمارت مدیا کاتر ابزاری است که فرآیند برش و تکه تکه کردن فیلم‌ها را ساده‌تر می‌کند. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است که در صفحه اصلی آن می‌توانید به بسیاری از امکانات اصلی برنامه دسترسی پیدا کنید. ابزارهای ضروری مانند عملکردهای برش فیلم در برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند فیلم ها را بدون افت کیفیت برش داده و از آن خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Smart Media Cutter را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Smart Media Cutter :
– امکان برش سریع ویدیوها با حفظ کیفیت اصلی فیلم
– امکان تبدیل گفتار به متن در قالب زیرنویس برای فیلم‌ها
– امکان حذف نویز از صدا
– قابلیت ویرایش فیلم و صدا
– دارا بودن هوش مصنوعی جهت پردازش بهتر فیلم‌ و تصویر
– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Smart Media Cutter 0.9 – نرم افزار برش دادن فیلم براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید