• October 23, 2024

دانلود User-Agent Switcher for Chrome 2.0.1 – افزونه تغییر یوزر ایجنت برای گوگل کروم

دانلود User-Agent Switcher for Chrome 2.0.1 – افزونه تغییر یوزر ایجنت برای گوگل کروم

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود User-Agent Switcher for Chrome
| افزونه تغییر یوزر ایجنت برای گوگل کروم |
 
User-Agent Switcher for Chrome 2.0.1 نام یک افزونه‌ی جدید، مفید و کاربردی برای مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) است که با آن می‌توانید به راحتی بین یوزر ایجنت‌ها حین وبگردی سوئیچ کنید. آیا تا به حال نیاز داشته‌اید که در یک وب سایت به‌خصوص، با یک یوزر ایجنت مشخص فعالیت کنید؟ برای مثال، اگر که دولوپر یا طراح وب باشید، به خوبی می‌دانید که این مسئله از چند جنبه اهمیت دارد؛ زیرا که بسته به یوزر ایجنت کاربر، نمای ظاهری سایت به صورت ریسپانسیو تغییر می‌کند. از طرفی، در برخی مواقع نیاز است که با یک مرورگر به خصوص وارد یک وب‌سایت شویم تا بتوانیم از خدمات آن استفاده کنیم. در چنین مواقعی، احتمالا تغییر دادن یوزر ایجنت بتواند کار را برای شما ساده کند.
افزونه‌ای که در این مطلب از سایت رند دامین دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به راحتی در زمان بازدید از سایت‌های مختلف، یوزر ایجنت دلخواه خود را انتخاب کنید. طرز کار با این افزونه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند از میان یوزر ایجنت‌های موجود، آیتم دلخواه خود را انتخاب و در هر زمان نیز آن را تغییر دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار User-Agent Switcher for Chrome را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار User-Agent Switcher for Chrome :
– امکان تغییر یوزر ایجنت در گوگل کروم
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
– امکان سوئیچ بین یوزر ایجنت مرورگرهای مختلف از دستگاه‌های گوناگون
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود User-Agent Switcher for Chrome 2.0.1 – افزونه تغییر یوزر ایجنت برای گوگل کروم براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید