• September 19, 2024

ویندوز سندباکس (Windows Sandbox)؛ آزمایشگاه امن دیجیتال شما

ویندوز سندباکس (Windows Sandbox)؛ آزمایشگاه امن دیجیتال شما

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
ویندوز سندباکس (Windows Sandbox)
| آزمایشگاه امن دیجیتال شما |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن به آزمایشگاه امن دیجیتالی خود در ویندوز دسترسی پیدا کنید. ویندوز سندباکس، محیطی است که به صورت ایزوله و موقت می‌توان از آن برای اجرای انواع برنامه‌های ناشناخته، فایل‌های مشکوک و … استفاده کرد. با استفاده از ویندوز سندباکس، شما در واقع یک فضای کاملا امن و مجزا از ویندوز خود را ایجاد خواهید کرد که مانند سیستم عامل اصلی شما، کلیه کارکردهای مختلف را در خود جای داده است. تنها تفاوت محیط ویندوز سندباکس با ویندوز سیستم شما در ایزوله بودن آن‌هاست؛ بدین ترتیب شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که هرآنچیزی که در سندباکس اجرا می‌کنید، کاملا سوای از محیط ویندوز است.
مزیت مهم ویندوز سندباکس این است که با هر بار استفاده از آن، فضای مربوطه آزاد شده و دیگر هیچ اثری از آن در سیستم باقی نخواهد ماند. در ادامه، به شما نحوه فعال‌سازی و استفاده از ویندوز سندباکس را آموزش خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
۱- وارد بخش Turn Windows features on or off شده و گزینه Windows Sandbox را فعال کنید.
۲- سیستم را یک دور راه‌اندازی مجدد کنید.
۳- پس از بالا آمدن سیستم، از منوی استارت Windows Sandbox را جستجو و با کلیک بر روی آن، ویندوز سندباکس را اجرا کنید.
(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  ویندوز سندباکس (Windows Sandbox)؛ آزمایشگاه امن دیجیتال شما براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید