• September 22, 2024

دانلود iOS 18.0 Beta 1 – آی او اس ۱۸ برای آیفون و آیپد

دانلود iOS 18.0 Beta 1 – آی او اس ۱۸ برای آیفون و آیپد

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود iOS 18
| آی او اس ۱۸ برای آیفون و آیپد |
 
iOS 18.0 Beta 1 آی او اس ۱۸ بتا ۱ آخرین نسخه از سیستم‌عامل محصولات اپل شامل آیفون و آیپد است که در این مطلب به طور مستقیم در دسترس شما عزیزان قرار می‌گیرد. با تغییر روال دریافت نسخه‌های جدید آی او اس، همزمان پس از برگزاری مراسم سالانه‌ی WWDC، همه کاربارن قادرند نسخه بتای سیستم‌عامل iOS, macOS را دریافت کنند. این بروزرسانی، هم به صورت OTA update و هم در قالب دانلود فایل IPSW, DMG امکان‌پذیر است. در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، آخرین نسخه در دسترس از iOS 18 را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
 در توضیحات وب‌سایت اپل پیرامون iOS 18، این سیستم‌عامل را یکی از انعطاف‌پذیرترین نسخه‌ها برای آیفون می‌بینیم. اگر که ما نیز از دسته افرادی هستید که علاقه دارید زودتر از سایرین،‌ آیفون یا آیپد خود را به آخرین ورژن بروزرسانی کنید، این مطلب مخصوص شماست و می‌توانید به راحتی با آن، دستگاه خود را به آخرین ورژن به‌روز کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن سیستم‌عامل iOS 18 را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
لیست کامل قابلیت‌های iOS 18 :
https://www.apple.com/ios/ios-18-preview
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود iOS 18.0 Beta 1 – آی او اس ۱۸ برای آیفون و آیپد براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید