• September 22, 2024

دانلود uBlacklist 8.8.1 – یو بلک لیست؛ مسدود کردن نمایش سایت مورد نظر در نتایج موتور جستجو

دانلود uBlacklist 8.8.1 – یو بلک لیست؛ مسدود کردن نمایش سایت مورد نظر در نتایج موتور جستجو

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود uBlacklist
| یو بلک لیست؛ مسدود کردن نمایش سایت مورد نظر در نتایج موتور جستجو |
 
uBlacklist 8.8.1 نام یک افزونه جدید، ساده و رایگان برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم است که با نصب کردن آن، کاربر می‌تواند امکان نمایش سایت مورد نظر خود در نتایج موتورهای جستجو را بگیرد. همانطور که می‌دانید، این روزها تقریبا برای هر کاری یک جستجوی ساده در اینترنت انجام می‌دهیم. بارها برایمان پیش آمده که نتایج برخی وب‌سایت‌ها در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو غیرواقعی بوده و یا اینکه اشکالاتی در آن وجود دارد که بخواهیم بسته به هر دلیلی، نمایش آن را مسدود کنیم. در این مطلب از سایت رند دامین دانلود برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که با نصب بر روی مرورگر، جلوی نمایش وب‌سایت مورد نظر را می‌گیرد.
افزونه یو بلک لیسن، یک افزونه برای مرورگرهاست که به شما امکان می‌دهد لینک‌ها و نتایج جستجوی مشخصی را از نمایش در مرورگرتان حذف کنید. این افزونه برای مسدود کردن سایت‌ها، کلمات کلیدی یا عبارات خاص کاربرد دارد، به طوری که هرگاه چیزی را که در لیست مسدودش قرار داده‌اید مشاهده کنید، بلافاصله حذف می‌شود. با استفاده از این افزونه، می‌توانید تجربه وب خود را بهبود بخشید و مطالب مزاحم را برای همیشه حذف کنید. اگر که می‌خواهید اینترنت را برای خود و یا فرزندان‌تان به جای بهتری تبدیل کنید، توصیه می‌کنیم این افزونه جذاب و مفید را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار uBlacklist را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار uBlacklist :
– جلوگیری از نمایش وب‌سایت‌های به‌خصوص در نتایج گوگل
– بالا بردن امنیت کاربر، کودکان و … در زمان گشت و گذار در فضای وب
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود uBlacklist 8.8.1 – یو بلک لیست؛ مسدود کردن نمایش سایت مورد نظر در نتایج موتور جستجو براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید