• September 20, 2024

دانلود بازی Riding Extreme 3D 2.9.8.1 – دوچرخه‌سواری ۳ بعدی برای اندروید

دانلود بازی Riding Extreme 3D 2.9.8.1 – دوچرخه‌سواری ۳ بعدی برای اندروید

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود بازی Riding Extreme 3D برای اندروید
| بازی دوچرخه‌سواری ۳ بعدی برای اندروید |
 
Riding Extreme 3D 2.9.8.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی و سرگرمی از استودیوی بازی سازی playducky.com است. به مسابقات جذاب و نفس‌گیر دوچرخه‌سواری خوش آمدید! اگر که از گیمرهای پر و پا قرص گوشی‌های اندروید هستید و بازی کردن را با دستگاه همراه خود به بازی‌های کنسولی ترجیح می‌دهید، ما برایتان در این مطلب یک گزینه جذاب و سرگرم‌کننده را در نظر داریم. در این بازی، شما راننده حرفه‌ای دوچرخه هستید و باید در رقابت‌هایی که در مسیرهای خاکی، جنگلی، برفی و … برگذار می‌شود، سعی کنید که زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان برسید؛ البته باید احتیاط کنید؛ زیرا که مسیرهای تماما صاف و استاندارد نیستند و ممکن است برای شما خطرآفرین باشند.
این بازی به عنوان یک سرگرمی جدید و جذاب در بخش بازی‌های همستر کامت (Hamster Kombat) سر و صدای بسیاری به پا کرده و اگر که این بازی را در تلگرام دنبال می‌کنید، احتمالا با چالش جدید آن یعنی بازی دوچرخه‌سواری آشنا هستید. در این بازی شما باید رقابت‌ها را هر بار با موفقیت پشت سر بگذارید و دوچرخه خود را رفته رفته ارتقا دهید. هر قدر که لول دوچرخه را بالاتر ببرید، سرعت و توان هندلینگ آن بهتر می‌شود. بعد از مدتی بازی کردن، کد مخصوص همستر کامبت در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن برای به دست آوردن کلیدها در بازی استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Riding Extreme 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی‌های بازی Riding Extreme 3D :
– امکان بازی و تجربه رقابت با دیگر پلیرها
– امکان مسابقه با دوچرخه‌هایی از لول ابتدایی و امکان ارتقای آن
– امکان به دست آوردن کلید بازی همستر کامبت
– گرافیک مطلوب و عالی
 
 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود بازی Riding Extreme 3D 2.9.8.1 – دوچرخه‌سواری ۳ بعدی برای اندروید براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید