• September 19, 2024

دانلود بازی World of Goo 2 برای PC

دانلود بازی World of Goo 2 برای PC

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود بازی World of Goo 2 برای کامپیوتر
| بازی دنیای موجودات چسبنده ۲ (ورلد آف گوو ۲) |
| نسخه DRMFREE |
 
بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳: نسخه کم حجم World of Goo 2 – v12329W + Bonus Soundtrack – FitGirl اضافه شد…
World of Goo 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های فکری و ماجرایی می باشد که در سال ۲۰۲۴ توسط ۲D BOY ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از دوست‌داران سبک بازی‌های فکری و پازلی باشید، احتمالا به خوبی بازی جهانی از ماده‌ی چسبنده را می‌شناسید. این بازی جذاب و مهیج که هم نسخه رایانه و هم نسخه اندروید آن پیش‌تر منتشر شده، این بار با انتشار نگارش دوم، طرفداران خود را باری دیگر هیجان‌زده کرده است. به دنیایی جذاب و هیجان‌انگیز وارد شوید؛ جایی که موجودات چسبناک در آن نقش اصلی را بر عهده دارند. جریان حرکت آن را مثل مسیر آب در رودخانه پیش ببرید و آن را به توپ‌های “گو” تبدیل کنید و با خاموش کردن آتش، پازل‌ها را حل کنید.
در نسخه دوم این بازی، گونه‌های جدیدی از گو معرفی شده‌اند؛ گو هایی از جنس ژله، گو های پرتاب کننده مایع، گو های در حال رشد، گو های کوچک‌شونده، گو هالی انفجاری و … از جمله‌ای مهم‌ترین این کاراکترها هستند. در نسخه جدید این بازی، باری دیگر شاهد یک صداپردازی بی‌نظیر و جذاب در حد و اندازه‌ی این عنوان محبوب و پرطرفدار هستیم که شما را در روال بازی همراهی می‌کند تا بتوانید از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی World of Goo 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

 
تریلر بازی World of Goo 2 :
 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 10CPU: Intel Core i5-1135G7Memory: 8GBGPU: Intel Iris Xe GPU

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود بازی World of Goo 2 برای PC براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید