• September 19, 2024

دانلود Evernote Web Clipper – ذخیره مستقیم ایده‌ها و محتوای جذاب وب در حساب اورنوت

دانلود Evernote Web Clipper – ذخیره مستقیم ایده‌ها و محتوای جذاب وب در حساب اورنوت

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Evernote Web Clipper
| ذخیره مستقیم ایده‌ها و محتوای جذاب وب در حساب اورنوت |
 
Evernote Web Clipper نام یک افزونه جدید، مفید و کاربردی برای مرورگر کروم و فایرفاکس است که به کمک آن شما می‌توانید در زمان وبگردی، به طور مستقیم به حساب اورنوت (Evernote) خود دسترسی داشته و محتوای دلخواه تان را در آن ذخیره کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، اورنوت یک حساب ابری جذاب و بسیار محبوب است که از آن به عنوان ابزار یادداشت برنامه و مدیریت تسک‌ها و وظایف روزانه یاد می‌شود. هدف از توسعه این ابزار، فراهم ساختن راهی برای ذخیره آسان و سریع محتوای دلخواه، ایده‌ها، یادداشت‌ها و … به همراه عکس، فیلم و صوت است. اگر که به طور فعال از حساب اورنوت خود به صورت آنلاین استفاده می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم افزونه مخصوص این ابزار را برای مرورگرتان از دست ندهید.
اورنوت وب کلیپر ابزاری است که با کمک آن شما می‌توانید ایده‌ها، محتوای جذاب در صفحات وب و … را به طور مستقیم در حساب اورنوت خود ذخیره کنید. این افزونه که قابلیت نصب بر روی مرورگر فایرفاکس و کروم را دارد، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هر نوع اطلاعات مورد نظر خود را به شکل مستقیم در حساب اورنوت ذخیره و در زمان دلخواه به آن دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Evernote Web Clipper را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Evernote Web Clipper :
– امکان ایده‌برداری، ذخیره یادداشت، محتوا و … به همراه عکس، ویدیو و صوت در حساب اورنوت
– قابلیت نصب بر روی مرورگر کروم و فایرفاکس
– امکان ذخیره اسکرین‌شات از صفحات وب، ذخیره خلاصه و نکات از وب‌سایت‌ها
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Evernote Web Clipper – ذخیره مستقیم ایده‌ها و محتوای جذاب وب در حساب اورنوت براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید