• September 19, 2024

دانلود Texmaker 6.0.0 x64 – ویرایش و کامپایل LaTeX

دانلود Texmaker 6.0.0 x64 – ویرایش و کامپایل LaTeX

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Texmaker
| ویرایش و کامپایل LaTeX |
 
Texmaker 6.0.0 x64 نام یک بسته نرم افزاری قدرتمند و جامع برای دسترسی به محتوا و ویرایش اسناد LaTeX است. این برنامه به راحتی فایل TEX را دیکود می‌کند و محتوای آن را نمایش می‌دهد تا شما بتوانید آن را ویرایش و کامپایل کنید. این نرم افزار به صورت متن‌باز توسعه یافته و علاوه بر آن، در دسترس بودن افزونه‌های متعددی به کاربر اجازه می‌دهد که اسناد متنی را با کیفیت و امکانات شخصی‌سازی بالا ایجاد و ویرایش کند.
ویرایشگرهای مختلفی برای LaTeX در دسترس قرار دارد که در این مطلب، یکی از جدیدترین این محیط‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. رابط کاربری این برنامه به شکل ساده و گویا طراحی شده و کاربر می‌تواند همزمان با تغییر در محتوا نتیجه را به طور زنده مشاهده کرد. این نرم افزار همچنین قابلیت چک کردن املای کلمات، تغییر رنگ، تکمیل خودکار کد و … را نیز در خود جای داده و آن را به یک محیط بسیار عالی برای افراد فعال در این حوزه تبدیل کرده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Texmaker را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Texmaker :
– دارا بودن ادیتور بسیار پیشرفته
– پشتیبانی از یونیکد
– قابلیت استفاده ساده و آسان
– امکان چک کردن املای کلمات
– قابلیت دسترسی ساده به قسمت‌های مختلف
– قابلیت تکمیل خودکار کدها
– امکان کامپایل ساده و آسان
– دارا بودن PDF viewer رایگان
– پشتیبانی از نمادهای محاسبه و ریاضی
– امکان دسترسی ساده به مستندات LaTeX
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Texmaker 6.0.0 x64 – ویرایش و کامپایل LaTeX براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید