• September 19, 2024

ساخت اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) به صورت نیتیو با Skip

ساخت اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) به صورت نیتیو با Skip

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Skip
| ساخت اپلیکیشن اندروید و iOS به صورت نیتیو |
 
Skip پلتفرمی است که به کمک آن، شما می‌توانید به صورت نیتیو برای اندروید و iOS برنامه‌نویسی کنید. همانطور که می‌دانید، استارت یک پروژه‌ی اپ موبایل (اندروید یا iOS)، نیاز به تیم برنامه‌نویسی خاص خود دارد. به عنوان مثال، شما اگر جامعه‌ی هدف خود را بخواهید بر روی هر دو پلتفرم متمرکز کنید، می‌بایست دو تیم برنامه‌نویسی مجزا را در نظر بگیرید. این امر، نیازمند نیروی انسانی بیشتر و همچنین هزینه‌های بالاتر است؛ کما اینکه احتمالا این دو پروژه در کنار هم پیشروی نخواهند کرد و ممکن است در آماده شدن فیچرها بین دو پروژه اختلاف زمانی وجود داشته باشد. یکی از راهکارهایی که به تازگی معرفی شده، اسکیپ (Skip) نام دارد؛ این روش به شما امکانی می‌دهد که اپلیکیشن‌ خود را به طور همزمان برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS آماده کنید.
اسکیپ، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با سوئیفت (Swift) برای اندروید برنامه‌نویسی کنید. اسکیپ، ابزاری است که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی مدرن (Swift) و محیط توسعه ایکس کد (Xcode)، برنامه‌های نویتیو برای iOS/Android بسازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Skip را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Skip:
– ساخت اپلیکیشن‌های کاملا نیتیو در اندروید و iOS
– تبدیل دقیق کد سوئیفت به کاتلین (Kotlin) با قابلیت عیب‌یابی
– ساخت اپلیکیشن‌هایی بهینه با حافظه رم
– امکان ساخت اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در ایکس کد
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

سیستم مورد نیاز

macOS 13, Xcode 15, Android Studio 2023, Homebrew

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  ساخت اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) به صورت نیتیو با Skip براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید