• September 19, 2024

دانلود Winget-AutoUpdate (WAU) 1.20.2 – بروزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در ویندوز

دانلود Winget-AutoUpdate (WAU) 1.20.2 – بروزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در ویندوز

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Winget-AutoUpdate (WAU)
| بروزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در ویندوز |
 
Winget-AutoUpdate (WAU) 1.20.2 نام یک ابزار کوچک و کاربردی در زمینه‌ی آپدیت اپلیکیشن‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است که به محض انتشار یک نسخه جدید برای اپ‌ها، اقدام به دریافت این بروزرسانی می‌کند. با این ابزار شما می‌توانید همواره اپلیکیشن‌های خود را در آخرین نسخه مورد استفاده قرار دهید. آپدیت کردن دائمی همه برنامه‌ها به طور دستی کاری سخت و دشوار است و همین امر سبب می‌شود که بسیاری از آپدیت کردن اپلیکیشن‌ها به طور مداوم خودداری کنند؛‌زیرا که این کار زمان زیادی را از کاربر می‌گیرد. اگر که Winget را می‌شناسید، باید بگوییم که معرفی این ابزار می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.
WinGet یک ابزار مدیریت بسته‌های نرم‌افزاری برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این ابزار امکان نصب و مدیریت برنامه‌ها و نرم‌افزارها را بر روی سیستم‌عامل ویندوز فراهم می‌کند. WinGet به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق خط فرمان یا PowerShell بسته‌های نرم‌افزاری را جستجو، نصب، به‌روزرسانی و حذف کنند. اگر که انجام دستی همه به‌روزرسانی‌ها در سیستم برای شما سخت و زمان‌بر است، ابزار به‌روزرسانی خودکار با Winget می‌تواند برای نیاز شما بسیار مفید باشد. این ابزار، در هر بار بوت شدن ویندوز اپلیکیشن‌های نصب شده را چک می‌کند و در صورت وجود نسخه جدید، برنامه‌ها را به طور خودکار به آخرین نسخه موجود بروزرسانی می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Winget-AutoUpdate را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Winget-AutoUpdate :
– امکان آپدیت خودکار اپ‌ها در ویندوز
– امکان نمایش نوتیفای در زمان بروزرسانی‌ها
– امکان تعریف لیست مسدود شده برای جلوگیری از آپدیت خودکار
– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Winget-AutoUpdate (WAU) 1.20.2 – بروزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در ویندوز براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید