• September 21, 2024

دانلود GitHub Copilot 1.232.0 – افزونه گیت‌هاب کوپایلت برای ویژوال استودیو کد

دانلود GitHub Copilot 1.232.0 – افزونه گیت‌هاب کوپایلت برای ویژوال استودیو کد

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود GitHub Copilot
| افزونه گیت‌هاب کوپایلت برای ویژوال استودیو کد |
 
GitHub Copilot 1.232.0 نام یک ابزار هوش مصنوعی پیشرفته و قوی است که توسط گیت‌هاب (GitHub) برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است. این ابزار اولین بار در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ معرفی شد و برای توسعه‌دهندگان بهترین کارایی را دارد. اگر که به کار برنامه‌نویسی اشتغال دارید و از هوش مصنوعی برای امور روزمره‌ی خود استفاده‌ی زیادی می‌کنید، احتمالا با چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT هم آشنا هستید. در این مطلب، یک افزونه جدید را به عنوان خدمت جدید مجموعه‌ی گیت‌هاب به شما معرفی می‌کنیم که با نام گیت‌هاب کوپایلت منتشر شده و امکانات متعددی را در خود دارد.
از گیت‌هاب کوپالیت می‌توانید برای تولید کد، رفع ارور و پرسش در مورد کد و … در ویژوال استودیو کد استفاده کنید. هدف از توسعه‌ی این افزونه برای VS Code، مجهز ساختن این محیط توسعه به هوش مصنوعی مخصوص گیت‌هاب است که با آن بتوان کدها را به شکل خودکار کامل کرد و یا اینکه از پیشنهادات هوش مصنوعی در راستای کدنویسی بهینه‌تر بهره گرفت. اگر که شما هم مایل به نصب این افزونه هوش مصنوعی هستید، در ادامه می‌توانید آخرین ورژن آن را دانلود کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GitHub Copilot را از ادامه مطلب وب سایت رند دامین دانلود ، دریافت نمائید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار GitHub Copilot :
– امکان تکمیل خودکار کدها
– امکان چت با هوش مصنوعی
– امکان توصیه بهترین عنوان برای متغیرها
– امکان استفاده از امکانات و پیشنهاد هوش مصنوعی در حین کدنویسی
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود GitHub Copilot 1.232.0 – افزونه گیت‌هاب کوپایلت برای ویژوال استودیو کد براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید