• March 27, 2024
بازی مردعنکبوتی

دانلود بازی مرد عنکبوتی اندروید + دیتا

دانلود The Amazing Spider-Man  | بازی مرد عنکبوتی

بازی مردعنکبوتی

The Amazing Spider-Man یکی از بهترین عنوان ها بازی اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که کمپانی گیم لافت آن را بر اساس داستان فیلم مرد عنکبوتی طراحی کرده است! داستان بازی اسپایدر من از این قرار است که دکتر Conners از سمت خود که مدیریت شرکت Oscorp می باشد برکنار شده و جای خالی وی را Alistair Smythe پر می کند. 

موجوداتی جهش یافته که از جمله آن ها Lizzard نام دارند همان حیوانات زیبایی هستند که توسط Smythe و اطرافیانش به این روز رسیده اند و این تازه برایشان اول راه محسوب می شود و تفکرات شومی از قبیل انجام اینگونه حرکات بر روی انسان ها را در سر دارند. همچنین Smythe با ساخت روبات هایی برای خود درآمد مضاعفی به دست اورده است ؛ اکنون مرد عنکبوتی به کمک دوستانش باید برای متوقف کردن او تلاش کند! در این بازی شما کنترل مرد عنکبوتی را بر عهده دارید که در اطراف شهر نیویورک حرکت می کند! شما می توانید به کمک تارهای عنکبوت در میان ساختمان های مختلف حرکت کنید و هیجان را به دیوایس خود به ارمغان بیاورید. در این بازی شما میتوانید در اطراف شهر پرسه بزنید ولی قبلا از آن باید یکی از مراحل بازی را شروع کنید تا در مسیر داستان بازی قرار بگیرید. برای مشخص کردن یک مرحله می توانید آن را از روی نقشه انتخاب کنید و سپس از طریق راهنما به مکانی که آن شروع میشود بروید. اگر حوصله انجام این کار را ندارید با استفاده از قابلیت fast-forward و زدن کلید مربوط به آن میتوان سریع یک مرحله را شروع کنید. قبل از شروع هر مرحله تصاویری به شما نمایش داده می شود که میتوانید به راحتی از آنها بگذرید!

مرد عنکبوتی ۲۵ ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و مراحل در مکان های سه بعدی و واقعی صورت میگیرد و وظیفه ی شما نجات فردی است که در میان انبوهی از دشمنان قرار دارند و باید با از بین بردن دشمنان، فرد مورد نظر را نجات داده و ماموریت را به پایان برسانید. کیفیت گرافیک و صداگذاری بازی به صورت کاملا حرفه ای صورت گرفته است و با آن می توانید تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی و اکشن را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. امروز ما در، اخرین نسخه ی بازی The Amazing Spider-Man را به دلیل درخواست مکرر کاربران به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار میگیرد و نیازی به روت بودن گوشی شما ندارد و به صورت آفلاین اجرا میشود! در اخر بهتر است این موضوع ذکر شود که بازی The Amazing Spider-Man با قیمت ۶٫۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه حدود ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و جدیدترین نسخه خریداری شده اش پیش روی شماست!

تغییرات نسخه ی V1.2.2g :

بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM موجود در Obb را در مسیر Android/obb و پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM موجود در data را در مسیر Android/data حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .

 

دانلود فایل نصبی

دانلود فایل دیتا

دیدگاهتان را بنویسید