• March 28, 2024

دانلود The Trail 9077 بازی ماجراجویی دنباله رو اندروید + دیتا + مود | دانلود برنامه کامپیوتری ون دانلود

دانلود The Trail 9077 بازی ماجراجویی دنباله رو اندروید + دیتا + مود | دانلود برنامه کامپیوتری ون دانلود
دانلود برنامه کامپیوتر ون دانلود

برای دانلود به روزترین برنامه های کامپیوتری ما به صفحه اصلی مراجعه فرمایید

عناوینی که در سبک ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید منتشر می شوند، همیشه طرفداران خاص خود را داشته و خواهد داشت. این سبک در سیستم عامل اندروید با محدودیت هایی روبرو است که نمی توان از آن توقع داستان پردازی خوب و گیم پلی غنی را داشت اما در این بین بازی هایی هم پیدا می شوند که توانسته اند با حجم نسبتا کم یک داستان قابل قبول را روایت کنند و گیم پلی بی نظیری را نیز با خود به همراه داشته باشند. پس از داستان پردازی و گیم پلی، گرافیک سومین چالشی است که سازندگان این سبک از بازی ها با آن روبرو هستند. چالشی که فکر می کنیم استدیو Kongregate به خوبی از پس آن بر آمده و با انتشار عنوان “The Trail” توانایی های خود را به صنعت گیم ثابت است کرده است.

The Trail یک عنوان جذاب و سرگرم کننده در سبک شبیه سازی است که گیم پلی آن بر پایه ماجراجویی بنا شده است. همانطور که ذکر شد این عنوان توسط استدیو بازی سازی Kongregate به صورت کاملا رایگان روانه گوگل پلی شده و در مدت زمان کوتاه انتشار خود نزدیک به ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده که در نوع خود بی نظیر است. ظاهرا کسانی که این بازی را تجربه کرده اند، از آن رضایت کامل داشته اند چراکه The Trail موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۴٫ از ۵ شده که در ثبت آن بیش از ۶۰ هزار نفر نقش داشته اند.

داستان بازی کاملا ساده و قابل فهم بوده و بسیار روان آغاز می شود. با شروع بازی در واقع این ماجراجویی شما است که آغاز می شود. در این ماجراجویی با محیط های گوناگونی روبرو خواهید شد، از قایق سواری روی دریا گرفته تا کویر های بی آب و علف پیش روی شما قرار دارند. شرایط آب و هوایی نیز متغیر بوده و ممکن است با گذر از گرمای طاقت فرسای کویر، در دام سرمای شدید و برف زمستانی گرفتار شوید.

جهان بی حد و مرزی پیش روی شماست که باید در هر گوشه آن کاوش کنید و از بازی کردن لذت ببرید. استدیو Kongregate سعی کرده با قرار دادن مینی گیم های مختلف در بازی، The Trail را بیش از پیش جذاب نماید که در انجام آن نیز کاملا موفق بوده است. برای مثال شما باید در مینی گیمی سنجاب ها با سنگ زده و آن ها را کاملا گیج نمایید.

The Trail

مناظر و مناطقی که در طول بازی با آن روبرو می شوید گاهی آنقدر جذاب و واقع گرایانه هستند که ممکن است چند دقیقه ای را به تماشای غروب خورشید در بازی اختصاص دهید بدون اینکه حتی متوجه شده اید. مناطق سرسبز جنگلی، کویر های خشک بی آب، زمستان های برفی و سرد، شهر های پر از جمعیت و مغازه های متنوع تنها بخشی از ده ها موردی است که در طول بازی با آن ها روبرو می شوید.

شما در طول بازی می توانید به شهر مورد علاقه خود بپیوندید تا ویژگی های دیگر بازی نیز برایتان آنلاک شوند. پس از پیوستن به شهر خود باید هر کاری بکنید تا شرایط آن بهتر شده و در جهان جدید بهترین شهر را داشته باشید!

همچنین امکان تجارت نیز برای شما میسر شده تا با استفاده از هوش اقتصادی خود بتوانید ثروت بیشتری به دست آورید و به ثروتمندترین شهروند شهر تبدیل شوید.

کنترل بازی به حدی ساده است که قول می دهیم از آب خوردن هم برایتان آسان تر خواهد بود. تنها کاری که به باید انجام دهید این است که انگشت خود را بر روی صفحه گوشی قرار داده و کاراکتر اصلی بازی را با کشیدن انگشت خود هدایت نمایید. بگذارید ساده تر بگوییم؛ پیشبرد بازی در طول گیم پلی تنها با همان انگشت شما امکان پذیر خواهد بود.

گرافیک بازی نیز با توجه به گیم نسبتا طولانی، نتنها قابل قبول است بلکه تا حدودی فراتر از حد انتظار بوده و در این مورد باید به Kongregate بایت این موفقیت بزرگ تبریک گفت. گیم پلی بازی نیز با اینکه شاید زیاد هیجان انگیز نباشد اما در نوع خود بی نظیر است و می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کرده و میخ کوب بازی نماید.

The Trail

ویژگی های The Trail

– گیم پلی جذاب، سرگرم کننده و نسبتا طولانی

– سبک ماجراجویی با داستان پردازی قابل قبول

– شرایط آب و هوایی مختلف برای واقع گرایانه تر شدن بازی

– وجود مینی گیم های مختلف

– وجود مناظر و مناطق متنوع مانند زمستان های برفی طاقت فرسا و سرد

– وجود منظره های جالب توجه مانند غروب خورشید

– وجود مود جوین شدن در شهر و اضافه شدن ویژگی های دیگر بازی

– امکان تجارت و ثروتمند تر شدن در بازی

– کنترل ساده بازی با یک انگشت و لمس صفحه نمایش گوشی

– گرافیک قابل قبول نسبت به حجم و گیم پلی نسبتا طولانی بازی

دانلود برنامه های کامپیتوری ون دانلود

دیدگاهتان را بنویسید