• July 27, 2024

آموزش استفاده از گوگل جمنای (Gemini) در آخرین ورژن گوگل کروم

آموزش استفاده از گوگل جمنای (Gemini) در آخرین ورژن گوگل کروم

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
آموزش استفاده از گوگل جمنای (Gemini) در آخرین ورژن گوگل کروم
| شرتکات دسترسی به Gemini AI در Google Chrome |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن با سهولت بسیار بیشتری به گوگل جمنای (Google Gemini) دسترسی داشته باشید. رفته رفته که هوش مصنوعی جای خود را بین کاربران باز می‌کند، شاهد اضافه شدن سرویس‌ها و راه‌های تازه‌تر برای دسترسی سریع به این سرویس‌ها هستیم. چت بات‌های هوش مصنوعی معروف وشناخته شده، روزانه میلیاردها پرامپت از کاربران دریافت و پاسخ‌هایی بسیار دقیق به آن‌ها برمی‌گردانند. اگر که شما هم از چت‌بات‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنید و به دنبال راهی برای سهولت در دسترسی به گوگل جمنای هستید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.
همه ما شاهد بودیم که با چه سرعت مایکروسافت توانست کوپایلت (Copilot) را در سراسر ویندوز همه برنامه‌های دسکتاپ قرار دهد. اکنون گوگل هم استراتژی مشابهی را در پیش گرفته تا بتواند Geminiرا به عنوان جایگزین Googler Assistant در گوشی‌های موبایل بگنجاند و دسترسی به این سرویس جذاب هوش مصنوعی را ساده‌تر کند. خبر خوب اینکه از این پس در مرورگر گوگل کروم می‌توانید با یک شرتکات ساده به گوگل جمنای دسترسی پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
بنابر اعلام جدید گوگل، برای دسترسی به گوگل جمنای تنها کافی‌ست در آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) در بخش آدرس عبارت gemini@ را وارد کرده و در ادامه پرامپت مورد نظر را بنویسید تا به سرعت چت بات جمنای پاسخ شما را در همین صفحه نمایش دهد.
(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  آموزش استفاده از گوگل جمنای (Gemini) در آخرین ورژن گوگل کروم براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید