• July 27, 2024

دانلود بازی Townscaper 1.20 – شهرسازی جذاب و سرگرم‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Townscaper 1.20 – شهرسازی جذاب و سرگرم‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود بازی Townscaper برای اندروید
| شهرسازی جذاب و سرگرم‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت |
 
Townscaper 1.20 نام یک عنوان جدید، سرگرم‌کننده و جذاب برای دوست‌داران سبک شبیه‌سازی در گوشی‌های اندروید است. اگر که شما هم برای اوقات بیکاری خود نیاز به یک بازی سرگرم‌کننده و متفاوت دارید، ما برایتان بهترین گزینه را آماده‌ی دانلود کرده‌ایم. این بازی یک اثر هنری جذاب و هیجان‌انگیز است که شما در آن می‌توانید یک شهر کامل را بر روی آب بسازید. شاید این کار در ابتدا سخت و دشوار به نظر برسد، اما در بازی سعی شده تا شما درگیر هیچ پیچیدگی خاصی نباشید و تنها با لمس صفحه بتوانید قسمت‌های مختلف شهر را ایجاد کنید.
در این بازی شما باید تلاش کنید تا با آیتم‌هایی که در دسترس دارید، خانه‌های مختلف را در جزایر مختلف بازی ایجاد کنید. با در کنار هم قرار دادن خانه‌ها می‌توانید شهرک‌های کوچک و بزرگ را ایجاد و منظره‌ای جذاب و چشم‌نواز را به وجود آورید. هم اکنون می توانید بازی Townscaper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی‌های بازی Townscaper :
– دارا بودن گیم‌پلی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده
– عدم پیچیدگی خاص و مناسب برای تمام سنین
– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی
 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود بازی Townscaper 1.20 – شهرسازی جذاب و سرگرم‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید