• July 27, 2024

دانلود Adaware AdBlock 4.0.0 – افزونه مسدودسازی تبلیغات مزاحم اینترنتی (کروم/فایرفاکس)

دانلود Adaware AdBlock 4.0.0 – افزونه مسدودسازی تبلیغات مزاحم اینترنتی (کروم/فایرفاکس)

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Adaware AdBlock
| افزونه مسدودسازی تبلیغات مزاحم اینترنتی (کروم/فایرفاکس) |
 
Adaware AdBlock 4.0.0 نام یک افزونه جدید برای مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در طول روز یک وبگردی امن و بدون تبلیغات را تجربه کنید. با همه‌گیر شدن شبکه اینترنت در بین اقشار مختلف مردم، بسیاری آن را یک فرصت مناسب برای تبلیغات دیدند. همین امر سبب شد که به سرعت شاهد اشکال مختلفی از تبلیغات در میان صفحات وب باشیم. این موضوع، برای برخی کاربران آزاردهنده و گاها غیرقابل تحمل می‌شود؛ خصوصا در برخی وب‌سایت‌های اینترنتی که دیگر نمایش تبلیغات را از حد گذرانده‌اند! اگر که شما هم به دنبال راهی برای حل این مشکل هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا پایان دنبال کنید.
این افزونه در واقع یک راهکار عملی و جامع برای مسدود کردن تبلیغات در مرورگرهای وب است. این افزونه به کاربران کمک می‌کند تا از شر تبلیغات آزاردهنده و مزاحم راحت شوند و تجربه‌ای آرام‌تر و متمرکزتر در هنگام وب‌گردی داشته باشند. این اکستنشن که به راحتی بر روی کروم و فایرفاکس نصب می‌شود، یک ابزار بسیار کارآمد برای مسدود کردن انواع مختلف تبلیغات، از جمله تبلیغات پاپ‌آپ، بنرها، و حتی تبلیغات ویدیویی است. این افزونه می‌تواند به طور قابل توجهی سرعت بارگذاری صفحات وب را بهبود بخشد و همچنین حریم خصوصی آنلاین شما را حفظ کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Adaware AdBlock را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Adaware AdBlock :
– بالا بردن امنیت کاربر در حین گشت و گذار در صفحات وب
– امکان مسدود ساختن نمایش تبلیغات، پاپ آپ و … در صفحات وب
– کاهش مصرف حجم اینترنت و بالا بردن سرعت وبگردی
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Adaware AdBlock 4.0.0 – افزونه مسدودسازی تبلیغات مزاحم اینترنتی (کروم/فایرفاکس) براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید