• July 27, 2024

دانلود Airclap 1.1.3 – نرم افزار انتقال بی‌سیم دیتا بین گوشی و کامپیوتر

دانلود Airclap 1.1.3 – نرم افزار انتقال بی‌سیم دیتا بین گوشی و کامپیوتر

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Airclap
| نرم افزار ایرکلپ؛ نسخه ویندوز + اندروید + iOS |
 
Airclap 1.1.3 ایرکلپ؛ نام یک پلتفرم جدید، رایگان و متن‌باز به منظور انتقال ساده و سریع دیتا بین دستگاه‌های مختلف است. با این برنامه، کاربر می‌تواند به راحتی و بدون نیاز به کابل USB، دیتای خود شامل تصاویر، فایل صوتی، فیلم و … را از گوشی موبایل به کامپیوتر و برعکس انتقال دهد. این نرم افزار در واقع یک نسخه متن‌باز، رایگان و قابل اطمینان از راهکاری است که امکان انتقال دیتا بین گوشی‌های موبایل و سیستم های رایانه‌ای را فراهم می‌کند. برخلاف انواع دیگر سیستم‌های پیشین نظیر زاپیا (Zapya)، شیریت (SHAREit) و…، این نرم افزار فاقد هرگونه تبلیغات مخرب و مزاحم است و همین حالا می‌توانید آن را بر روی دستگاه‌های خود با هر نوع سیستم‌عامل نصب و از امکانات آن بهره‌مند شوید.
در حال حاضر این نرم افزار در نسخه ویندوز، مک، آی او اس، اندروید در دسترس بوده و شما می‌توانید بدون هیچ پیچیدگی خاصی،‌ دیتای خود را بین گوشی و کامپیوتر جا به جا کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید فایل‌های مدنظر خود را بدون هیچ واسطه دیگری، بین دیوایس‌های خود منتقل کنید. این برنامه بهترین راهکار انتقال دیتا با رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که با سرعتی بالا کار می‌کند و در مقایسه با دیگر رقبا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Airclap را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Airclap :
– امکان انتقال دیتا بین دستگاه‌های مختلف
– قابلیت انتقال فایل از سیستم به موبایل و برعکس
– سرعت بسیار بالای انتقال دیتا
– پشتیبانی از انواع فرمت‌ها برای انتقال فایل
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Airclap 1.1.3 – نرم افزار انتقال بی‌سیم دیتا بین گوشی و کامپیوتر براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید