• July 26, 2024

دانلود Horodruin 2024.05.772.0 – نرم افزار مدیریت فایل در ویندوز

دانلود Horodruin 2024.05.772.0 – نرم افزار مدیریت فایل در ویندوز

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Horodruin
| نرم افزار مدیریت فایل در ویندوز |
 
Horodruin 2024.05.772.0 نام یک فایل منیجر جدید، کاربردی و مفید برای کاربران در ویندوز است. مدیریت کردن فایل‌ها، امری بسیار پیچیده‌تر از آن‌چیزی است که در گفتار بیان می‌شود. به این دلیل که این فرآیند، همیشه به سادگی انتقال و جابه‌جایی فایل‌ها از یک مکان به مکان دیگر نیست. زمانی که صحبت از دایرکتوری‌های تو در تو در میان باشد، بحث بسیار پیچیده‌تر می‌شود. اینجاست که ابزار پیش‌فرض ویندوز (ویندوز اکسپلور) فاقد امکانات حداقلی مورد انتظار کاربران است. با استفاده از یک ابزار جایگزین، شما می‌توانید با راهکاری ساده‌تر پوشه‌ها و فایل‌ها را در سیستم مدیریت کنید.
این نرم افزار به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند مجهز شده که کاربر می‌تواند در همان نگاه اول گزینه‌های مختلف را در دسترس داشته باشد. از آنجا که هدف اصلی از توسعه این برنامه همگام‌سازی محتوای پوشه‌هاست، شما باید دو مسیر (مبدأ و مقصد) را انتخاب کنید تا در ادامه محتوای شما بین دو مسیر همگام شود. این نرم افزار، بیشتر متناسب با نیاز افرادی است که می‌خواهند دیتای خود را بین دو مسیر با یکدیگر همسان کنند که از جمله‌ی زمینه‌های کاربرد آن می‌توان به پشتیبان‌گیری از اطلاعات، مدیریت آخرین نسخه فایل‌ها و به‌اشتراک‌گذاری آن در شبکه و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Horodruin را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Horodruin :
– امکان مدیریت همزمان چندین فولدر
– قابلیت آنالیز فولدرها بر اساس نیاز کاربر
– قابلیت کپی و همگام‌سازی دیتا
– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Horodruin 2024.05.772.0 – نرم افزار مدیریت فایل در ویندوز براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید