• July 26, 2024

دانلود Inure App Manager Build100.6.1 – بسته جامع مدیریت اپلیکیشن‌ها در اندروید

دانلود Inure App Manager Build100.6.1 – بسته جامع مدیریت اپلیکیشن‌ها در اندروید

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود نرم افزار Inure App Manager برای اندروید
| بسته جامع مدیریت اپلیکیشن‌ها در اندروید |
 
Inure App Manager Build100.6.1 نام یک جعبه ابزار جدید، جامع و قدرتمند برای مدیریت اپلیکیشن‌های اندروید است که با سهولت و سادگی می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این برنامه در واقع یک ابزار مدیریت بسته‌های اندروید است. صرف‌نظر از اینکه اپ بر روی دستگاه شما نصب شده یا فقط فایل APK آن را در اختیار داشته باشید، با این برنامه می‌توانید اجزای داخلی اپ مورد نظر را اسکن و آن‌ها را تغییر دهید. همچنین این ابزار دارای یک ترمینال بسیار قدرتمند و قابل استفاده است که شما می‌توانید انواع مختلف دستورات را با آن اجرا کنید. همچنین این نرم افزار از امکان نصب Split/APK نیز پشتیبانی می‌کند و با مجموعه‌ی این عملکردها از انواع ابزارهای مشابه بی‌نیاز خواهید شد.
این اپلیکیشن در واقع یک جعبه ابزار کاملا جامع و حرفه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته و با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، توانسته شمار بسیاری از کاربران را جذب خود کند. با این برنامه می‌توانید هرنوع اپ یا بازی را برای وجود ویروس، بدافزار و … اسکن کنید و به انواع امکانات جامع مشابه نیز دسترسی داشته باشید. از اصلی‌ترین امکانات این برنامه می‌توان به مدیریت برنامه‌های نصب شده، بررسی مصرف دیتای اینترنت توسط اپ‌ها، امکان حذف، غیرفعال‌سازی و … اپ‌های کاربر و سیستمی و دارا بودن امکان کارکرد بسیار ساده و آسان ده‌ها ویژگی دیگر اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Inure App Manager برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Inure App Manager :
– امکان نمایش کلیه اپ‌های سیستمی و کاربری
– قابلیت مشاهده استفاده‌های هر اپ
– دارا بودن ترمینال امولاتور
– امکان ایجاد و مدیریت یادداشت برای هر اپ
– امکان مشاهده جزئیات هر اپ
– امکان آنالیز و اسکن اپلیکیشن‌ها، تشخیص ویروس، جاسوس‌افزار و …
– امکان Decompile کردن اپلیکیشن‌های اندروید
– امکان مشاهده کامپوننت‌های اپ شامل پریمیژن‌ها، سرویس‌ها، اکتیویتی‌ها و …
– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Inure App Manager Build100.6.1 – بسته جامع مدیریت اپلیکیشن‌ها در اندروید براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید