• July 27, 2024

دانلود LMStudio 0.2.23 – نصب و استفاده از چت بات‌های مختلف در ویندوز

دانلود LMStudio 0.2.23 – نصب و استفاده از چت بات‌های مختلف در ویندوز

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود LMStudio
| نصب و استفاده از چت بات‌های مختلف در ویندوز |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که از طریق آن می‌توانید به انواع مختلف چت‌بات‌های هوش مصنوعی در ویندوز دسترسی داشته باشید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هر مدل مخصوص هوش مصنوعی که به صورت رایگان در دسترس قرار دارد را بر روی سیستم خود به صورت آفلاین راه‌اندازی و از امکانات آن نهایت بهره را ببرید. در چند ماه اخیر، شاهد پیشرفت‌های قابل توجه بسیاری در حوزه هوش مصنوعی بوده‌ایم. یکی از آن‌ها، امکان نصب و اجرای سرویس‌های هوش مصنوعی به صورت آفلاین است.
پیش‌تر، آموزشی جداگانه را برای نصب لاما (Llama 2) به صورت آفلاین در دسترس شما قرار داده‌ایم. اکنون در این مطلب، یک ابزار جدید را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید در آن هر نوع مدل هوش مصنوعی یا چت بات دلخواه خود را بر روی سیستم نصب و به صورت آفلاین از آن استفاده کنید. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند سیستم کامپیوتری خود را به یک درگاه بسیار پیشرفته و سریع هوش مصنوعی تبدیل و هر نوع سوال مدنظر خود را از آن مطرح و بلافاصله پاسخ را بگیرد. بر خلاف دیگر سرویس‌های آنلاین، در این روش نیازی به اکانت ChatGPT, Copilot و … نداشته و به صورت کاملا آفلاین می‌توانید این چت‌بات‌ها را در سیستم آماده‌ی استفاده داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار LMStudio :
– تنوع در انتخاب مدل‌های AI
– امکان دانلود مجزای دیتای مربوط به هریک از چت‌بات‌های هوش مصنوعی
– دارا بودن رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود LMStudio 0.2.23 – نصب و استفاده از چت بات‌های مختلف در ویندوز براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید