• July 26, 2024

دانلود MagickCrop 1.4.0 – نرم افزار برش پرسپکتیو در ویندوز

دانلود MagickCrop 1.4.0 – نرم افزار برش پرسپکتیو در ویندوز

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود MagickCrop
| نرم افزار برش پرسپکتیو در ویندوز |
 
MagickCrop 1.4.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی برش پرسپکتیو تصاویر است. این نرم افزار، در واقع ابزاری است که به شما کمک می‌کند که بتوانید در تصاویر پرسپکتیو هم، برش‌هایی طبیعی و واقعی‌تر را داشته باشید. همانطور که می‌دانید، در مقایسه با تصاویر دیجیتالی که در دنیای دیجیتال داریم، برخی تصاویر ممکن است به کمک دوربین تلفن همراه ما یا به طرق دیگر، از زوایای گوناگون از سوژه تهیه شده باشند و این موضوع، برش دادن آن را سخت کند. اگر یک طراح حرفه‌ای باشید، احتمالا به خوبی می‌دانید که برای برش پرسپکتیو، باید به روش مخصوص عمل کرد. در این مطلب، یک ابزار حرفه‌ای را برای این کار به شما معرفی می‌کنیم.
این برنامه مجهز به یک رابط کاربری مدرن و ساده است که طریق هاستفاده از آن نیز بسیار ساده می‌باشد. تنها کافی‌ست که تصویر مورد نظر خود برای برش را به برنامه اضافه کنید تا بتوانید به شکل دقیق، برش‌های پرسپکتیو را انجام دهید. مثلا اگر که تصویر شما از یک ساختمان باشد و بخواهید آن را برش دهید، این برنامه می‌تواند با تشخیص زاویه ثبت عکس و پرسپکتیو آن، سوژه را بازسازی و تصحیح کند و یک برش دقیق را به شما تحویل دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MagickCrop را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار MagickCrop :
– دارا بودن کارکرد ساده و آسان
– امکان برش پرسپکتیو سوژه‌ها در عکس
– قابلیت ذخیره تصویر برش داده شده در فرمت دلخواه
– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود MagickCrop 1.4.0 – نرم افزار برش پرسپکتیو در ویندوز براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید