• July 27, 2024

دانلود Yubsoft folder2iso 1.0 – تبدیل محتوای فولدر به فایل ایمیج

دانلود Yubsoft folder2iso 1.0 – تبدیل محتوای فولدر به فایل ایمیج

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Yubsoft folder2iso
| تبدیل محتوای فولدر به فایل ایمیج |
 
Yubsoft folder2iso 1.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید محتوای فولدرهای خود را به فایل ایمیج تبدیل کنید. این برنامه، راهکاری ساده و سریع برای ساخت فایل ایزو (ISO) با استفاده از محتوای فولدر مورد نظر شماست. این برنامه در واقع یک نرم‌افزار کاربردی و ساده برای ایجاد فایل‌های ISO از پوشه‌ها و فایل‌های موجود در رایانه شما است. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با چند کلیک ساده، یک فایل ISO ایجاد کنید که می‌تواند برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها، ارسال فایل‌ها از طریق ایمیل یا به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.
این برنامه، با داشتن یک رابط کاربری آسان و ساده، فرایند ایجاد فایل‌های ISO را ساده و سریع می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب پوشه‌ای که می‌خواهید به فایل ISO تبدیل کنید و تعیین محل ذخیره‌سازی فایل خروجی، فرایند تبدیل را آغاز کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر با آن به راحتی می‌تواند از روی محتوای فولدرهای خود، فایل ایزو ایجاد و آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارد یا اینکه از این فایل، یک نسخه بوتیبل بر روی فلش، CD/DVD و … ایجاد کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Yubsoft folder2iso را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Yubsoft folder2iso :
– پشتیبانی از ISO 9660, ISO9660 + UDF 1.02 (DVD), UDF 1.02, UDF 2.50 (BD/UHD)
– قابلیت ساخت فایل ایزو از روی محتوای پوشه‌ها
– سادگی در استفاده
– قابلیت اجرا بر روی سیستم‌های x86/x64/ARM64
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Yubsoft folder2iso 1.0 – تبدیل محتوای فولدر به فایل ایمیج براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید